Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Netflix și The Witcher câștigă Lucrarea Lunii în Top 3 ADC – Decembrie

Netflix - The Witcher

ADC România încheie încă un an de Top 3 ADC și prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Print și Experiential/BTL ale lunii decembrie.

Topul adună 9 agenții și 12 campanii câștigătoare despre colinde, lansări muzicale, execuții online contextuale, patriotism sau solidaritate. În decembrie, Lucrarea Lunii este lansarea serialului Netflix – The Witcher.

LUCRAREA LUNII

Serialul The Witcher este disponibil în România prin platforma Netflix, iar vestea lansării a fost transmisă ca o urare, mai precis un colind adaptat poveștii vânătorului.

Proiectul a câștigat Lucrarea Lunii decembrie & Locul 1 în categoria Digital. Florile dalbe devin „pletele dalbe”, iar colindul prezintă aventurile prin care va trece protagonistul în privirile pline de suspans ale spectatorilor.

Netflix - The Witcher

Silviu Antohe, Group Creative Director MullenLowe România & membru ADC*RO, declară:
„O dovadă că publicitatea funcționează (pentru mine). Trebuie să recunosc că abia după ce am văzut THE WITCHER varianta „ler” am apăsat aproape imediat „My List”. O execuție frumoasă care a reușit să îmbine cu succes tradiționalul colind cu mai noua tradiție: „Binge watching-ul” de Crăciun.”

DIGITAL

Locul 2 al categoriei este proiectul Pablofonic x Micutzu, semnat de Sector 7 pentru Catmobile. Campania continuă cu un exemplu clar al succesului pe care îl are combinarea unor elemente precum muzica trap și Pablo, alpaca lui Marian Godină, care îi sfătuiește pe oameni să își protejeze telefoanele. Echipa creativă: Alex Coteț | Director/Copywriter, Raul Gheba | Copywriter & Roxana Andrei | Producer.

Locul 3 în categoria Digital este postarea de real marketing pe care Carrefour și Publicis România au realizat-o în contextul popularului proiect Comedian al lui Maurizio Cattelan. Execuția online prezintă astfel o promoție care surprinde prin prețul redus pentru banane și bandă adezivă de la 120 000 $. Echipa: Sherin Arabo | Digital Art Director & Casiana Horobeanu | Digital Copywriter.

Menţiunile categoriei Digital sunt:
Execuția online creată de către DDB România pentru McDonald’s, în contextul Alegerilor Prezidențiale ale acestui an. Observatorii acreditați din secțiile de votare erau astfel invitați la masă, printr-o promoție de care puteau beneficia pe baza legitimației, pentru a le aprecia și lăuda implicarea civică. Echipa este formată din Mihai Calotă | Senior Art & Alex Tocilescu | Senior Copywriter.
Ziua Națională a Românilor din Străinătate – este o campanie desfășurată de către agenția Three pentru Banca Transilvania, cu ocazia zilei de 1 decembrie.

Spotul o prezintă pe Simona Halep, care urează „La mulți ani!” diasporei române, admirând dedicarea lor pentru muncă. Echipa creativă este formată din: Lari Rafaila | Art Director & Sabin Staicu | Associate Creative Director.
Bucură-te de CeAi – lucrare semnată de Adina Ciocan | Art Director & Robert Eftenie | Copywriter, din partea MRM//McCann, pentru FuzeTea.

Spotul îl are în prim-plan pe Alex Coteț și vorbește despre toate promisiunile și fanteziile din reclame, de multe ori fără legătură cu brandul și încurajează consumatorii să cumpere produse pentru motive simple, dar reale.

TV

Pe Locul 1 în categoria TV este campania PlantEXIR. Spotul vorbește despre grijă și despre felul în care părinții știu să facă față în mod natural oricăror obstacole care pun în pericol sănătatea copiilor.

Plantexir // Nov 2019 from Reniform on Vimeo.

Execuția este creată de Headvertising, împreună cu Reniform Production, care a dezvoltat designul și animația personajelor.

Ziua Națională a Românilor din Străinătate are și Mențiune în categoria TV pentru spotul adaptat în care Simona Halep se adresează țărilor în care lucrează diaspora română.

FuzeTea are Mențiune și în categoria TV pentru proiectul Bucură-te de CeAi cu Alex Coteț.

Mențiune în categoria TV are și eMAG pentru campania Libertatea de a dărui, semnată de Papaya Advertising.

Spotul prezintă povestea unei fetițe care reușește să facă un cadou secret vecinei sale, în spiritul sărbătorilor care te îndeamnă să dăruiești.

PRINT

În categoria print, Mențiune are The Fair Pitch – board game-ul realizat de agenția Saatchi&Saatchi + The Geeks și UAPR dedicat membrilor departamentelor de comunicare și marketing.

Scopul jocului este de a înțelege mai bine felul în care se pregătesc agențiile când participă la un pitch. Echipa creative este formată din: Octavian Catană, George Ștefan | Art Directors & Tiberiu Coman | Senior Copywriter.

EXPERIENTIAL /BTL

Locul 1 în categoria Experiential/BTL este proiectul Donează Sânge Constant, semnat de McCann Worldgroup România & McCann PR pentru Crucea Roșie Română.

Pentru a atrage atenția asupra donării de sânge jurnaliștii au fost încurajați să înlocuiască microfonul clasic cu unul personalizat cu grupele de sânge. Campania a reușit să depășească granițele televiziunilor, ajungând chiar și în ședințele Senatului României. Echipa: Mihai Constaninescu | Art Director & Paula Ionescu | Copywriter.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.