Shadow

Nestlé lansează un nou produs pe bază de lapte – NAN® OPTIPRO® 5, pentru copiii de la 3 ani, un produs susținut de Societatea Română de Pediatrie

Alimentația completă, bogată în minerale și vitamine joacă un rol primordial în dezvoltarea armonioasă a copiilor, mai ales în primii ani de viață când laptele este principalul ingredient în nutriția acestora. În această perioadă de creștere, de la 3 ani , copiii au nevoie de un aport suplimentar de calciu, fier și vitamina D, pentru o bună dezvoltare fizică și mentală, dar și pentru susținerea sistemului imunitar.

Pentru părinții care își doresc tot ce este mai bun pentru copilul lor, acum și în viitor, Nestlé a dezvoltat gama de produse dedicate celor mici cu un nou produs pe bază de lapte, NAN® OPTIPRO® 5.

nestle NAN® OPTIPRO®

NAN® OPTIPRO® 5 este un lapte destinat copiilor de peste 3 ani, ca parte lichidă a alimentației, dezvoltat pe baza cercetărilor Nestlé în domeniul nutriției și sănătății copiilor.

NAN® OPTIPRO® 5 conține o combinație unică de ingrediente, susținând o bună dezvoltare fizică și mentală a copiilor în această etapă, ajutând astfel la oferirea unei baze puternice pentru viitorul lor, adică o cantitate adecvată de proteine, dar și un aport de Vitamina D, precum și calciu și fier.

Vitamina D contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar al copiilor și, alături de Calciu, este necesară pentru creșterea și dezvoltarea normală a oaselor la copii. Fierul contribuie la dezvoltarea cognitivă, iar iodul contribuie la creșterea normală a copiilor.

 

Începând cu vârsta de 3 ani, copiii devin tot mai activi, merg la grădiniță, se joacă, învață și continuă să aibă nevoi nutriționale specifice. Chiar dacă au un ritm de creștere accelerat, aceasta nu înseamnă că pot avea aceeași alimentație precum un adult, deoarece copiii încă au nevoie de o nutriție adecvată vârstei lor.

Dacă se neglijează acest aspect, poate exista riscul unor deficiențe și consecințe pe termen lung. O nutriție în cantitatea optimă va susține creșterea și le va asigura copiilor o bază solidă pentru un start puternic în viață. Deoarece laptele joacă un rol important în alimentația copiilor, este foarte important ca părinții să le ofere chiar și după vârsta de 3 ani, un lapte adaptat vârstei și nevoilor lor nutriționale.

“Copiii noștri pot beneficia de acum încolo de un lapte ca parte a unei alimentații complete și echilibrate pentru o dezvoltare fizică și mentală armonioasă, alături de o alimentație sănătoasă. Părinții români se pot baza pe NAN® OPTIPRO® 5 în efortul de a le asigura micuților mai multă vitalitate și imunitate în fața bolilor, fără a neglija însă toate celelalte componente ale unei diete și vieți sănătoase. De la 1 la 5 ani, copiii trec printr-o perioadă de creștere accelerată, când dezvoltarea lor ia o traiectorie decisivă, punând bazele viitoarei sale stări de sănătate, când este nevoie de cel mai bun posibil suport nutrițional”, spune Mihaela Bușu, Business Executive Officer Nestlé Infant Nutrition.

Nestlé continuă să se dedice științei, pentru un viitor mai bun, contribuind în plus cu acțiuni pentru susținerea și regenerarea planetei, pentru generațiile viitoare. Astfel, NAN® OPTIPRO® 5 este produs cu lapte de înaltă calitate, de la fermele care s-au angajat să reducă emisiile de carbon, folosește energie electrică din surse regenerabile în fabrica în care este produs, conține capac și linguriță care sunt realizate din resurse regenerabile pe bază de plante.

Nestlé NAN® OPTIPRO® este un brand internațional, brandul cel mai recomandat de către medicii specialiști din lume*. Nestlé NAN® OPTIPRO® face parte din portofoliul Nestlé Infant Nutrition alături de gamele de produse NAN SUPREME, NAN COMFORTIS, NANCARE®, GERBER® Organic for Baby, NESTLÉ (cereale pentru sugari și copii mici).

Nestlé a agreat să urmeze principiile și reglementările Codului Internațional de Marketing privind substituenții de lapte matern elaborat de Organizația Mondială a Sănătății, încă de la adoptarea sa în 1981.

*Conform cercetărilor de piață realizate de către AC NIELSEN, privind prezența globală a brandurilor de lapte pentru sugari. Cercetările de piață au fost realizate de către mai multe agenții externe, precum IPSOS, IQVIA, în rândul personalului medical care au fost vizitați de către reprezentanții Nestlé pe o perioadă de 3 luni, dar și de concurență, pentru un grup de 16 țări definite de Nestlé (reprezentând 74,7% din vânzările de formule de lapte din lume, pe baza datelor Nestlé), în perioada 2017-2021.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *