Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nestlé continuă să conducă topul ATNI la nivel global, o recunoaștere a portofoliului său de produse sănătoase accesibile pentru consumatori

Global Index 2021 Final Ranking

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

De la ultima ediție din 2018, compania și-a îmbunătățit substanțial scorul în ceea ce privește calitatea nutrițională a portofoliului său, determinat în parte de cererea mai mare a consumatorilor pentru produse mai sănătoase. În analiza sa, ATNI a luat în considerare produse din categoriile apă îmbuteliată, cereale de mic dejun, dulciuri, mâncare semipreparată, paste și tăiței, cafea RTD (ready-to-drink), sosuri și supe, batoane și baze pentru mâncăruri.

Global Index 2021 Final Ranking

De asemenea, ATNI a apreciat activitatea Nestlé în domeniul guvernanței și nutriției, acoperind zone importante de acțiune, precum:

  • Angajamentul de a pune alimente nutritive la dispoziția consumatorilor indiferent de nivelul de venit, abordând astfel deficiențele nutriționale cu care se confruntă.
  • Existența unei strategii bine gândite privind obezitatea și bolile cronice aflate în strânsă legătură cu o dietă deficitară, strategie ce se aliniază cu politicile internaționale, cum ar fi recomandările OMS pentru raportul de sodiu și zahăr.
  • O politică fermă în ceea ce privește marketingul către copii.
  • Sprijin pentru eforturile făcute de guverne din întreaga lume de combatere a tuturor formelor de malnutriție.
  • Raportare transparentă față de obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU.

2021 ATNI feed

Rob Cameron, Global Head of Public Affairs la Nestlé, mărturisește: “Oamenii din întreaga lume se luptă să acceseze alimente nutritive și la prețuri accesibile. Scopul nostru este de a oferi alimente și băuturi care sunt bune pentru oameni și planetă. Suntem mândri pentr recunoașterea oferită de către ATNI și considerăm că acest lucru este o încurajare pentru a ne continua activitatea de îmbunătățire a nutriției și sănătății. Afacerile joacă un rol esențial în abordarea provocărilor nutriționale globale”.

Citiți mai multe despre modul în care oferim alegeri mai sănătoase și mai sănătoase și susținem vieți mai sănătoase.

Accesați site-ul ATNI pentru mai multe despre Indexul global și scorecardu-ul Nestlé.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.