Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NESCAFE si OgilvyOne au invitat tinerii la film

Pentru o perioda de trei saptamani, NESCAFÉ si OgilvyOne au cautat castigatori intre tinerii pasionati de filme.

Noua promotie NESCAFÉ a adus tuturor celor pasionati de filme si de o cafea buna sansa de a se putea bucura de cel mai recent film al Angelinei Jolie, intr-un cadru special – o sala de cinema special rezervata si amenajata pentru castigatorii promotiei. Promotia a urmarit sustinerea platformei de film NESCAFÉ si a atins in acelasi timp obiectivele de CRM (colectare de date si analiza de profil demografic) ale brandului.

In perioada 1 iunie – 20 iunie, pasionatii de filme bune, au putut vizita site-ul www.VremLaFilm.ro, unde au avut sansa de a castiga o vizionare privata in avanpremiera exclusiva a filmului Wanted cu Angelina Jolie – sala CinemaPro rezervata pentru un singur castigator si prietenii lui.

Tinerii care s-au inscris pe www.VremLaFilm.ro  au trimis invitatii prietenilor ca sa formeze un grup de minim 50 de persoane. Primul lant a castigat astfel sala de cinema special rezervata doar pentru membrii sai.

Campania de comunicare a evenimentului s-a desfasurat timp de 3 saptamani pe site-uri de nisa, in presa scrisă, prin direct mailing si e-mailing. La sfarsit de campanie pe site au fost initiate 411 de grupuri de prieteni iar 160 de castigatori au vizionat Wanted in avanpremiera exclusiva.

“Toata aceasta actiune a plecat de la un insight simplu: tinerii sunt pasionati de un film bun si este placut pentru fiecare dintre noi sa isi invite prietenii la o avanpremiera in care covorul rosu e asternut doar pentru noi. Iar pentru ca NESCAFÉ si filmele bune au fost intotdeauna prieteni, am vrut sa le dam tinerilor oportunitatea de a se bucura aceasta experienta intr-un mod inedit.”  – a declarat Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager Nestlé.

“VremLaFilm.ro a fost un proiect foarte drag noua pentru ca a fost o combinatie buna de tehnici traditionale de comunicare si new media. Vorbim de fapt de o promotie initiata in online cu rezultate tangibile in offline. Am luat practic principiile de CRM care inca functioneaza extraordinar de bine si le-am implementat pe canalele digitale. Nu in ultimul rand a fost un proiect tare simpatic” a incheiat Adrian Alexandrescu

Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formata din: Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager, Tulia Casvean – Brand Manager, Silviana Mihalache – Brand Manager, Alexandra Bucur – CRM Officer.

Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din:Ruxandra Petrescu – Group Creative Director, Ruxandra Matache – Art Director, Viorela Turcu – Copywriter , Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Alexandru Hariga – Web Designer, Adrian Alexandrescu – One-to-One Communications Director, Andreea Stan – Senior Account Executive si Alina Moldovan – Account Executive.

Bucuresti, 09.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.