NESCAFÉ anunță lansarea unui nou produs: NESCAFÉ 3in1 Zahăr Brun. Noul sortiment reprezintă o extindere a portofoliului NESCAFÉ și o inovație, fiind singura specialitate de cafea de pe piața locală ce are în componență zahăr brun din trestie de zahăr.
NESCAFÉ 3in1 Zahăr Brun le oferă consumatorilor combinația inconfundabilă a aromei de cafea solubilă 100% naturală și a gustului fin de lapte, desăvârșită prin dulceața zahărului brun din trestie de zahăr, care individualizează noul sortiment.
Noua lansare vine în contextul unei ascensiuni susținute a categoriei de băuturi calde, care a continuat să crească în 2012 cu 3%*. Principalul segment care care și-a adus contribuția la această evoluție a fost cel al specialităților de cafea solubilă, categorie în care NESCAFÉ 3in1 este lider detașat la nivel naţional în volum, valoare sau număr de căni** (anul 2012).
“Prin inovarea categoriei de specialități de cafea, susținem creșterea acestui segment dinamic care a avut o evoluție constantă în totalul pieței de cafea. Noua lansare face parte din strategia noastră de a oferi produse de cea mai bună calitate și de a încuraja consumatorii să aibă o alimentație echilibrată. În același timp, continuăm campania de informare a consumatorilor cu privire la beneficiile consumului moderat de cafea solubilă ca parte dintr-un stil de viață echilibrat.” a declarat Andreas Kouroumalis, Business Manager Beverages Nestlé România.
Categoria mixurilor NESCAFÉ 3in1 se adresează unui segment de consumatori dinamici, care sunt mereu în căutare de noutăți, fiind în permanență la curent cu cele mai noi trend-uri. Astfel, popularitatea și interesul crescut față de zahărul brun în rândul acestui target au stat la baza deciziei de extindere a portofoliului NESCAFÉ 3in1, anticipând așteptările consumatorilor.
Lansarea va fi promovată printr-o campanie de comunicare integrată, care va include TV, online și activări în trade.
Din portofoliul de mixuri NESCAFÉ 3in1 fac parte specialități precum NESCAFÉ 3in1 Original, NESCAFÉ 3in1 Mild, NESCAFÉ 3in1 Strong, NESCAFÉ 3in1 X-tra Strong, NESCAFÉ 3in1 Cool și noul NESCAFÉ 3in1 Zahăr Brun.
* Bazat pe date ACNielsen de Retail Index, pentru categoria cafea, pentru perioadele cumulate DJ2012-ON2012 si piata Total Romania incluzand vanzarile din magazinele de tip discounter si excluzand vanzarile din magazinele Cash&Carry , Copyright © 2013, The Nielsen Company
** Numarul de cani este calculat raportand volumul in grame la dozarea recomandata de producatori: 8g pt cafeaua macinata, 2 g pentru cafeaua solubila si respectiv gramajul pliculetelor de specialitati.