Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

”NESCAFÉ 3in1 si NESCAFÉ Frappé inving plictiseala” – o noua campanie promotionala

a conceputa de McCann Erickson

McCann Erickson continuă împreună cu NESCAFÉ  lupta împotriva plictiselii, cu o campanie promoțională pornită de la o idee simplă şi veselă, ce pune accentul pe prietenie. Spotul promoției realizat de echipa McCann Erickson şi NESCAFÉ se axează pe prietenia adevărată, evenimente cotidiene, timpul petrecut cu cei apropiaţi, distracţie, precum și pe oamenii din jur care dau savoare și memorabilitate tuturor clipelor.

Promoţia NESCAFÉ 3in1 si NESCAFÉ Frappé a început pe 8 mai şi continuă până la 30 iunie 2010. NESCAFÉ 3in1 si NESCAFÉ Frappé vin în ajutorul tuturor celor care doresc să scape de plictiseală, iar motivația lor este una puternică. Intrând în promoție cu cele 3 variante de NESCAFÉ 3în1 – Original, Mild şi Strong – cât şi cu NESCAFÉ  Frappé, poți câștiga telefoane Nokia X6 la fiecare 3 ore şi 1000 euro pe zi, trimiţând codul de pe ambalaj.  

„Promoția NESCAFÉ 3în1 și NESCAFÉ Frappé este un demers prin care continuăm povestea începută cu prilejul lansării noii campanii de imagine. Astfel, încă de acum un an am recurs la o  cercetare antropologică pentru a ne face o imagine cât mai corectă despre targetul nostru: tinerii.  În timpul cercetării am realizat, stând cu ei zi de zi, cât de importanți  sunt prietenii în viața lor și mai ales cât de acută e nevoia de a fi conectați la telefon/calculator la orice oră din zi și din noapte. Practic pentru ei viața fără telefon/calculator este de neconceput. În plus tehnologia a modificat nu doar felul în care se desfășoară comunicarea ci și conținutul comunicării. Pozele și accesul la youtube au înlocuit sms-urile lungi sau povestirile interminabile pe “mess”. Vorbim de o generație mult mai evoluată din punct de vedere social, mult mai deschisă, pragmatică și sinceră.
Acesta a fost motivul pentru care ne-am decis să dezvoltăm comunicarea în jurul acestui adevăr. NESCAFÉ  3in1 si NESCAFÉ Frappé este cafeaua care îi ajută să folosească la maxim fiecare clipă, îi ajută să alunge momentele de plictiseală”, spune – Raluca Iacob, strategic planner McCann Erickson

Associate Creative Director: Alexandru Dumitrescu
Group Creative Director: Adriana Pascan
Art Director: Raluca Negoiţă
Copywriter: Mara Danilă
Strategic Planner: Raluca Iacob
Group Account Director: Dana Constantin
Account Manager: Ana Miculescu
Account Executive: Corina Ilie
Head of AV Production: Tiberiu Munteanu
AV Producer: Ilinca Nanoveanu
Casa de productie: Abis
Regizor: Shahar Segal

Echipa NESCAFÉ :

Marketing Director: Stephen Watson
Group Brand Manager: Ana-Maria Stanca
Senior Brand Manager: Tulia Casvean

Bucuresti, 18.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.