expoplast Sibiu 2019

NESCAFÉ 3in1 iti spune cata muzica incape intr-o cana

NESCAFÉ 3în1 a lansat, în parteneriat cu MTV, un proiect neconvenţional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionaţi de muzică. Campania “Câtă muzică încape într-o cană”, s-a desfăşurat în perioada 18 aprilie – 2 mai 2009 sub forma unui concurs online, care a surprins originalitatea participanţilor.  

Tinerii au uploadat pe site-ul mtv.ro filmuleţe şi poze prin care ilustrau câtă muzică pot introduce ei într-o cană. Concursul s-a adresat tuturor celor care au avut curajul de a se exprima liber, iar alegerea câştigătorului s-a făcut prin intermediul votării online. 99 de utilizatori şi-au încercat norocul şi s-au întrecut în creativitate şi 6621 de votanţi şi-au ales favoritul.

Marele premiu a constat într-un weekend la mare pentru câştigător şi încă cinci prieteni, în perioada 1 – 3 mai 2009. Câştigătorul concursului, Cosmin Damboiu, în vârstă de 18 ani, din Făgăraş, judeţul Braşov, a primit 712 voturi pentru metoda sa ingenioasă de a introduce două casete de muzică în cană.

Alţi trei câştigători au primit cafea NESCAFÉ pentru un an întreg. Cu 661 de voturi, Florea Bogdan Vichi s-a clasat pe locul doi pentru curajul de a se plimba prin oraş în timp ce asculta muzică la o cană de NESCAFÉ, iar Bosa Cristian a atras 634 de voturi după ce a introdus un ipod în cană pentru a asculta oricât de multă muzică vrea.

De 1 şi 2 mai, în cadrul festivalului MTV Days desfăşurat la Costineşti, NESCAFÉ 3în1 a dezvăluit câtă muzică poate să încapă într-o cană. Scena a fost amenajată sub forma unei căni NESCAFÉ uriaşe şi a găzduit 13 dintre cele mai importante trupe româneşti, printre care Simplu, Puya, Viţa de Vie, Zdob şi Zdub, Şuie Paparude şi Voltaj. Pentru a întreţine atmosfera incendiară, spectatorii au putut savura şi câte o cafea NESCAFÉ Xpress în timpul concertelor.

În cele două zile de festival, peste 12000 de tineri au participat la petrecerile de pe plaja din Costineşti.

“Prin campania “Câtă muzică încape într-o cană” am pus la încercare creativitatea şi umorul iubitorilor de muzică. Şi rezultatul a fost unul pe măsură, pentru că fiecare dintre soluţiile propuse de participanţi a fost una originială. Întregul concurs a constituit de fapt teasing-ul pentru concertele de la mare, iar la MTV Days am dezvăluit cum am gândit noi întregul concept şi am adus cea mai bună muzică din România pe scena din cana NESCAFÉ.”, declară Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages în cadrul Nestlé România.
     
Campania s-a desfăşurat la nivel naţional şi a inclus medii tradiţionale de comunicare prin promovare în mediile tv, radio,  print, precum şi în mediul online.

Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formată din Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager, Tulia Casvean – Brand Manager, Silviana Mihalache – Brand Manager, Lucian Pavel – Jr. Brand Manager, Isolda Zavoianu – CRM Manager, Mihaela Talmaciu – CRM Specialist.

Campania a fost realizată şi implementată cu sprijinul agenţiilor McCann Erickson (conceptul creativ al campaniei), Zenith Media România (parteneriatul cu MTV şi susţinerea media), Media Advertising (producţie) şi Men in Black (sampling).

Bucuresti, 05.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *