Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Neogen Publicitate a lansat licitarea pretului per click, incepand de la 2 centi

Neogen a schimbat sistemul de plata la reclamele directe (text si grafice), de la un pret fix de 10 centi/click la licitatia pretului per click, incepand de la 2 centi/click.

Reclamele se afiseaza in functie de criteriile alese de client, acesta putand alege varsta, sexul si locatia grupului demografic caruia doreste sa i se adreseze.  

In afara de reclamele text, Neogen a lansat si reclamele grafice (care pot fi platite atat per click cat si pe afisare), si PromoMail – serviciul de trimitere a mesajelor promotionale in Inbox-ul utilizatorilor.

Folosind bidding-ul ca modalitate de stabilire a pretului, reclamele cu valoarea cea mai mare si cu cea mai mare rata de click vor fi afisate prioritar publicului-tinta, astfel asigurandu-se atat eficienta campaniei, cat si relevanta reclamelor pentru utilizatori.

`Posibilitatea selectarii precise a publicului-tinta din cele 2 milioane de utilizatori ai retelei Neogen, combinata cu plata doar pentru rezultate, va ajuta firmele romanesti sa vanda mai mult in aceasta perioada`, a declarat Calin Fusu, Director General al Neogen SA.

Bucuresti, 04.05.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.