Neal Davies, Președintele și CEO-ul EFFIE Worldwide, numit ȋn mai 2014, va fi prezent în București de azi pȃnă pe 3 iunie pentru a participa la jurizarea și gala de decernare a premiilor EFFIE 2015. Cu acest prilej, Davies va susţine şi o conferinţă cu titlul The Confidence To Embrace Change: Key Insights and Learning From The EFFIEs pe 2 iunie, la sediul IAA, de la ora 10.
Conferinţa este dedicată oamenilor de marketing dar și din agenții. În opinia lui Neal Davies, majoritatea persoanelor din această industrie nu este întotdeauna sigură cum să folosească canale noi sau cum să decidă care este canalul principal de comunicare. Prezentarea sa va include studiile de caz ale unor campanii internaționale din Raportul EFFIE cu rolul de a încuraja folosirea unor metode noi în campaniile de comunicare. Totodată, studiile de caz ale cȃştigătorilor EFFIE sunt mijloace bune pentru a educa piaţa cu privire la comunicarea eficientă ȋn marketing şi de a oferi un bun exemplu al muncii creative care să livreze cele mai eficiente rezultate.
Davies are în spate o carieră de aproape 25 de ani, atât din poziție de client, cât și de om de agenție, având de-a lungul timpului poziții de conducere în cadrul Kodak, Simons Palmer, TBWA\Chiat\Day sau McCann. ȋnainte de a ocupa actuala poziţie, a fondat Naked Communications care a devenit agenţia brandurilor Absolut Vodka, Sony PlayStation, Johnson & Johnson, Coca-Cola sau American Express, pentru care a cȃştigat mai multe premii precum Grand EFFIE, Emmy sau UK TV Commercial of the Year.
Intrarea la conferința este liberă, însă înscrierea este necesară. Locurile se pot rezerva tot printr-un e-mail trimis către teodora.calin@institute.ro.
Mai multe detalii sunt oferite pe site-ul competiției: www.EFFIE.ro.