Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NDP 2012 – Smiley si Jean Marie Boursicot deschid noaptea celor mai bune 290 de reclame din lume

*Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ediția București, are loc pe 15 iunie, la Sala Palatului, ora 21:00*

*Bilete disponibile pe ticketfan.ro și biletoo.ro, în rețeaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, în magazinul Unirea și în librăria Anthony Frost, prețurile fiind, în funcție de categorie, de 40 lei, 60 lei, 70 lei*

Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, ediția București, eveniment organizat de 4 ACE și MSA Events, va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului, iar noaptea albă a reclamelor  va fi deschisă de către invitații speciali – Smiley și Jean Marie Boursicot, inițiatorul proiectului.

Astfel, pe lângă cele 5 ore cu 290 de reclame din întreaga lume, spectatorii vor avea parte de un concert Smiley, de o prezentare a lui Jean Marie Boursicot, cel mai mare colecționar de reclame din lume, precum și de numeroase mini-evenimente și concursuri de creativitate susținute de Flanco și animate de MC George Vintilă.

13 dintre cele 290 de reclame reunite sub conceptul “energie pentru creativi” sunt românești, aceasta fiind cea mai mare prezență a publicității românești în cadrul acestui eveniment, devenit deja o tradiție în peste 40 de țări, printre care și România.

Despre modul în care sunt selectate reclamele care vă vor ține în priză toată noaptea, Jean Marie Boursicot afirmă: “Nu aleg niciodată reclame pe criterii de marketing, ci pe criterii mult mai personale precum umorul, creativitatea sau factorul frapant. În definitiv, este vorba de o dragoste la prima vedere și de plăcerea de a găsi semnificații noi de fiecare dată când revin asupra unei reclame.”

Parteneri

Partenerul principal al evenimentului este Flanco, care prin această inițiativă dorește să ofere energie creativă tuturor pasionaților de advertising.

Coca-Cola susține, de asemenea, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, evenimentul de advertising al anului.

Noutatea de anul acesta vine din partea blogosferei care, prin prisma interactivității pe care o promite evenimentul, a decis susținerea creativității. Blogger-ul oficial al NDP 2012 este cabral.ro, iar adrianciubotaru.ro, bazavan.ro și bogdanabutnar.ro sunt ambasadori ai evenimentului publicitar al anului 2012.

Parteneri media

Partenerii media ai evenimentului sunt postul de televiziune MTV România, postul de radio Pro FM, publicațiile Playboy, The One, InStyle și Șapte Seri, site-urile playboy.ro, one.ro, apropo.ro, 220.ro, precum şi Cocor Media Channel, reţelele Euromedia și Oops. În plus, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este susținută de platforma de profil iqads.ro.

După evenimentul din București, Noaptea Devoratorilor de Publicitate va porni într-un turneu în 8 orașe din țară – Constanța, Brașov, Galați, Arad, Iași, Timișoara, Cluj – în perioada august-noiembrie.

Biletele sunt disponibile începând cu data de 21 mai pe ticketfan.ro și biletoo.ro, în rețeaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, în magazinul Unirea la parter și în librăria Anthony Frost prețurile fiind, în funcție de categorie, de 40 lei, 60 lei, 70 lei.

Bucuresti, 07.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.