Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Napolact premiat in cadrul Galei Effie Awards 2011

Gala premiilor Effie din 2011 i-a adus lui Napolact al patrulea an de recunoastere a eficientei campaniilor sale. De data aceasta, pentru Napolact si agentia sa, Propaganda, a fost Silver Effie si a reprezentat continuarea frumoasa si fireasca a premiului Sustained Success castigat anul trecut. Succesul a fost, asadar, sustinut in continuare, construind brandul Napolact organic si eficient.

Campania realizata pentru laptele Napolact, Facut de natura, trudit de mana omului , a continuat platforma de brand vorbind despre cum se fac lucrurile in acea parte a tarii in care traditiile inca mai sunt pastrate aproape nealterate: Ardealul; acolo unde oamenii inca mai fac lucrurile “ca odinioara”, trudind de dimineata pana seara pentru ca laptele sa iasa cat mai bun si cat mai sanatos.

Rezultatele campaniei au fost pe masura muncii depuse, aducand laptelui Napolact, comparativ cu anul precedent, o crestere cu aproape 50% in TOM awareness si de asemenea cresteri pentru alti indicatori de brand: cel de familiaritate a crescut cu 15%, cel de brand luat in considerare – cu aproape 20%, rata de incercare – cu 11%, rata de folosire – cu 15%, iar indicatorul “cel mai frecvent consumat brand” a inregistrat o crestere de peste 35%.

“Suntem foarte multumiti de rezultatele campaniei, studiile arata cresteri pe toti indicatorii de brand, iar acest premiu nu poate decat sa ne bucure, pentru ca reprezinta recunoasterea faptului ca a fost o campanie de succes” a declarat Ionel Peres, Brand Manager Napolact.

“E un truism ca intotdeauna provocarea cea mai mare este sa te mentii sus, nu doar sa ajungi acolo. Ei bine, si pentru noi emotiile au fost mari si munca pe masura pentru ca, la drept vorbind, ce poti castiga mai frumos la aceasta Gala decat premiul Effie Sustained Success? Ne doream mult sa ne mentinem sus dupa succesul de anul trecut si suntem fericiti ca am reusit” a adaugat planner-ul campaniei Napolact de la Propaganda, Corina Iovan.

Din partea Propaganda, au contribuit la succesul Napolact: Andrei Tripsa – Creative Director, Costin Milu – Head of Copy, Paul Cioran – Copywriter, Marcela Moldovan – Art Director/AV producer, , Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Corina Iovan – Strategic Planner, Claudia Cristutiu – Account Executive şi Sonia Panait – Account Director.

Bucuresti, 21.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.