Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Napolact incepe anul cu noutati

·    Comunicare online pentru consumatori
·    Patru sortimente din Grota Naturală de la Ţaga sub o nouă înfăţişare

Începând de vineri, 8 februarie, Napolact, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, comunică on-line pe site-ul www.napolact.ro. Pe acest site consumatorii pot intra în lumea Napolact şi pot afla câteva din secretele delicioaselor produse tradiţionale. Lansarea site-ului continuă seria de noutăţi de la Napolact, deschisă de rebranding–ul Napolact început la finele anului 2006.
Tot în această lună Napolact lansează sub un nou design patru sortimente de brânză fermentată, Târnava, Alpina, Alpina Afumată şi Montana. Rebrandingul acestor brânzeturi vine ca o confirmare a succesului repurtat de schimbarea ambalajului brânzei Năsal, la finele anului 2007.

Cele 4 sortimente de brânză fermentată au conţinut diferit de pastă şi sunt obţinute din lapte de vacă pasteurizat, astfel – Târnava este brânză fermentată cu pastă semitare; Alpina şi Montana sunt brânzeturi fermentate cu pastă moale, iar Alpina afumată este brânză fermentată afumată cu pastă moale.

Reţetele sortimentelor rămân neschimbate, ele fiind maturate în Grota Naturală de la Ţaga, ca şi brânza Năsal. Grota este unică datorită microclimatului special şi existenţei unei bacterii prezente în microflora specifică grotei. Bacteria acţionează la suprafaţa brânzei şi transformă componentele acesteia, rezultatul fiind o brânză comparabilă cu faimoasele brânzeturi franţuzeşti. Condiţiile microbiologice speciale sunt imposibil de reprodus în alt mediu, acest aspect conferind brânzeturilor de la Ţaga unicitate în întreaga lume.

Lansarea celor patru sortimente de brânză este susţinută şi de o acţiune de BTL. Astfel, în perioada 8 februarie – 3 martie Napolact derulează un sampling în retailurile internaţionale din 14 oraşe.

Napolact şi agenţia de publicitate Propaganda au dezvoltat şi implementat impreună conceptul şi realizarea noului website, precum şi design-ul noilor ambalaje şi organizarea degustării de brânzeturi. Colaborarea Napolact-Propaganda a început în 2006 şi a inclus, printre altele, proiectul de rebranding şi comunicarea de brand.

Bucuresti, 8.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.