Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#MythWashers, și miturile despre mașinile de spălat vase dispar

MythWashers

Campanie online educativă semnată de Beko, FCB Bucharest și Bright Agency

Beko, liderul pieței europene de electrocasnice, lansează în parteneriat cu FCB Bucharest și Bright Agency primul ghid digital complet din România despre mașinile de spălat vase, în platforma MythWashers.

Campania gravitează în jurul unui hub de conținut optimizat SEO, integrat în website-ul Beko și își propune să demonteze miturile de percepție și barierele de achiziție ale consumatorilor români în ceea ce privește mașinile de spălat vase. Conținutul hub-ului este susținut și de o mini-serie video de tip testimonial, structurată în trei episoade.

Direcția strategică și conceptul creativ al campaniei au fost date de FCB Bucharest pornind de la insight-uri de piață și de comportament ale consumatorilor oferite de Beko România. În urma abordării strategice, Beko și agenția de brand au identificat trei mari categorii de utilizatori care întâmpină diverse mituri sau bariere de percepție atunci când vine vorba de mașinile de spălat vase, pentru care au pregătit ghidul informativ bazat pe o comunicare personalizată, pentru fiecare categorie de public în parte. Viziunea strategică și implementarea în digital au fost realizate cu sprijinul Bright Agency.

MythWashers

„Categoria mașinilor de spălat vase, emergentă în România, se bucură de un interes sporit din partea consumatorilor, înregistrând o creștere anuală de două cifre procentuale. Am identificat dorința românilor de a înțelege mai bine această categorie de aparatură electrocasnică și, pentru a-i răspunde, ne-am asumat rolul de a fi primii care le oferă un hub holistic de conținut, optimizat SEO. Așa a apărut primul ghid digital complet despre mașinile de spălat vase.” – Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.

MythWashers oferă utilizatorilor toate informațiile legate de mașinile de spălat vase într-un singur loc. Platforma holistică de conținut, optimizată SEO, are în vedere, în primul rând, top 10 mituri despre categorie, demontate cu cifre, date și statistici, prezentate într-un limbaj accesibil. Dispunând de o interfață user-friendly, utilizatorii vor descoperi o serie de peste 120 de pastile de tehnologie, grupate pe patru subiecte principale de discuție, precum și tips & tricks și un FAQ. Navigând mai departe în platformă, miturile sunt demontate de tehnologiile cu care mașinile de spălat vase Beko sunt echipate, atractiv ilustrate cu foto, video și animații CGI. Partea umană a ghidului se regăsește în secțiunea video, acolo unde comunicarea cu utilizatorii devine mai personalizată cu ajutorul celor trei posesori de mașini de spălat vase parteneri ai campaniei. Aceștia își expun experiența personală cu produsul, punctând avantajele și beneficiile reale ale acestui segment de aparatură electrocasnică.

„MythWashers reflectă esența brandului Beko pentru că atinge subiectul tehnologiilor inovatoare și le traduce într-un limbaj accesibil și prietenos, cu beneficii clare. Campania pornește de la nevoia consumatorilor de a găsi informații reale și relevante despre categorie într-un singur loc, lucru care nu a fost posibil până la lansarea platformei. Studiile indică faptul că majoritatea consumatorilor se documentează amănunțit pe Internet înainte de o achiziție de aparatură electrocasnică, așa că acum au acest unic punct de contact în care toate întrebările lor își vor găsi un răspuns, în oricare pas al procesului decizional s-ar afla.” – Alexandra Pascu, Brand Manager.

Echipele care au realizat campania sunt:

Beko: Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director, Alexandra Pascu – Brand Manager, Bianca Alexandra Lucaciu – Brand Coordinator, Dan Chiriță – Digital Marketing Specialist, Alina Gabriela Matei – Digital Content Specialist, Adrian Ionuț Pașita – Social Media Specialist

FCB Bucharest: Adelina Marițiu – Strategic Planner, Radu Ghițescu – Senior Art Director, Arpad Fekete – Senior Art Director, Loredana Marin – Copywriter, Gabriela Suciu – Account Director, Anca Duță – Senior Account Manager, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton – PR Manager

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.