Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Müller schimba ambalajele pentru lapte, iaurt si smantana

Indragosteste-te de acelasi über gust Müller

Müller lanseaza, incepand cu luna mai, o noua identitate vizuala pentru categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smantana.

Pornind de la atributele ce definesc brandul si über gustul lactatelor de calitate, Müller, impreuna cu agentia de creatie Jazz, a gandit un design de ambalaj proaspat, minimalist si centrat pe produs.

Pastrand albastrul intens si vibrant, caracteristic brandului, Müller a inlocuit design-ul incarcat, specific ambalajelor de lactate albe, cu un element vizual curat, si puternic – inima. Ne propune o inima jucausa, care se transforma de la o categorie la alta, sugerand de pe ambalaj diferitele consistente (de lapte, de iaurt, de smantana). Inima reprezinta legatura emotionala directa dintre consumator si produs, punand si mai bine in valoare gustul deosebit al acestuia din urma.

Prin simbolul universal al dragostei – inima, Müller transmite un mesaj clar consumatorilor – Love the taste, indragosteste-te de acelasi über gust Müller. Aceeasi reteta, acelasi gust proaspat si catifelat, acum intr-un ambalaj care subliniaza atributele brandului – simplitate, calitate germana si über gust.

Noul ambalaj a fost creat pentru a intampina asteptarile pe care consumatorii Müller le au de la produsele companiei: calitate fara compromis atat din punctul de vedere al gustului, cat si al design-ului.

Aceasta schimbare in designul produselor Müller vine si ca o intampinare a reglementarilor UE ce presupun o etichetare clara si o vizibilitate mai buna pentru elementele definitorii ale unui produs lactat. Astfel, produsele Müller au un design aerisit, cu inscriptii usor de urmarit, in care sunt foarte vizibile coeficientul de grasime al produsului, informatiile nutritive si gramajul.

Odata cu aceasta schimbare de design a lactatelor albe, Müller anunta si lansarea iaurtului cremos cu 5% grasime. Proaspat, fin si cu un über gust, iaurtul Müller cremos este o gustare hranitoare ce se potriveste oricarui moment al zilei.

Venind in completarea categoriei, acest iaurt are o consistenta cremoasa, densa, fiind usor de savurat oriunde si oricand, simplu sau in diferite combinatii.

Un nou design de ambalaj pentru categorie si un nou produs: aceasta este noua directie reprezentativa pentru valorile brandului Müller.

Calitatea germana si über gust, acum, intr-un ambalaj mai atractiv. Indragosteste-te de über gustul produselor Müller!

Bucuresti, 21.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.