Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MTV România se îmbracă la 4 ACE şi în 2006

Pateneriatul dintre MTV şi agenţia de relaţii publice 4 ACE a fost reînnoit pentru al treilea an consecutiv, agenţia 4 ACE păstrând responsabilităţile legate de comunicare corporate şi de persoană

 MTV, cea mai cunoscută televiziune muzicală la nivel mondial şi agenţia de relaţii publice 4 ACE-pr&publicity au hotărât să menţină şi în 2006 parteneriatul pentru serviciile de relaţii publice.

“Încrederea pe care MTV România ne-o acordă, pentru al treilea an consecutiv, prin încredinţarea responsabilităţii comunicării valorilor şi programele proprii, ne onorează şi obligă să continuăm munca începută în 2003, şi să îmbunătăţim serviciile oferite prin plus de creativitate si originalitate, specifice stilului unic şi nonconformist al celui mai important post muzical de televiziune din lume. Obiectivele pe care ni le propunem pentru anul 2006 vizează promovarea emisiunilor, prezentatorilor precum şi a proiectelor şi evenimentelor dezvoltate de MTV România.”, a declarat Elena Barbu, General Manager 4 ACE.

Despre MTV România
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV România face parte din portofioliul celei mai importante reţele muzicale europene, MTV Networks Europe, care îşi difuzează programele în peste 146 milioane de locuinţe, din 52 de ţări din întreaga Europă.

MTV România este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact în industria muzicală din România, precum MTV Romanian Music Awards şi MTV Live, având o implicare prosocială activă prin promovarea de dezbateri şi forumuri pe teme de interes general, concerte şi documentare cu caracter social.

Despre 4 ACE–pr&publicity
Agenţia 4 ACE este specializată în PR şi publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie şi de produs.

Experienţa 4 ACE în promovarea imaginii de companie şi de produs implică o foarte bună cunoaştere a mass-media, organizarea de ample campanii de promovare de produs şi corporate, realizarea de strategii de comunicare şi imagine, organizarea de evenimente de promovare. Din portofoliul agenţiei fac parte Abbott Laboratories, ASUS, BenQ, Cramele Recaş, Elmiplant, Flamingo Computers, iDieta.ro, Paper Plus, Şapte Seri.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.