Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MTV lupta impotriva exploatarii

şi traficului de persoane!

Campania împotriva exploatării şi traficului de persoane,  MTV EXIT TOUR 2006, ajunge şi în România

Sâmbătă, 19 august, MTV EXIT TOUR 2006 vine în România în Mega-Discoteca Tineretului din Costineşti. Turneul MTV EXIT TOUR este organizat de MTV şi SIDA, în vederea tragerii unui semnal de alarmă cu privire la problema exploatării şi a traficului de persoane.

Concertul din discoteca Tineretului va începe de la ora 23:00 şi reuneşte atât artişti internaţionali cât şi autohtoni, cum sunt DJ Jjoy (DJ-ul favorit al MTV-ului, reunoscut pentru colaborarea sa cu Isle of MTV şi MTV Summer Party şi DJ-ul numărul 1 în Malta), binecunoscuţii Santos & Madox veniţi direct din Fabric, Londra (DJ-ii oficiali ai Campionatului Mondial de Fotbal, aflaţi pe locul 20 în topul internaţional al DJ-ilor), Corina, Funky DJ’s şi Morandi.

Concertele reprezintă faza a doua a campaniei de conştientizare asupra traficului de persoane susţinută de MTV Foundation Europe şi constă într-un turneu ce a început pe 29 iulie la Sarajevo şi se va opri în şapte ţări ale Europei de Sud-Est, precum Bosnia-Herzegovina, Albania, România, Bulgaria, Ucraina, Rusia, Belarus, Moldova. Turneul se va încheia pe data de 22 septembrie la Kiev în Ucraina, cu un spectacol de o amploare impresionantă ce va aduna nu mai puţin de 60.000 de oameni în celebra Piaţă Europeană.

Turneul este puternic susţinut şi printr-o campanie în mediul on-line la adresa www.mtvexit.ro, unde vizitatorii găsesc informaţii referitoare la traficul de persoane, la metode de prevenire, la persoanele predispuse să cadă victime, profilul traficanţilor, precum şi organizaţii europene şi internaţionale ce pot oferi ajutor. Totodată, în perioada următoare vor fi distribuite 20.000 de broşuri cu informaţii referitoare la această campanie.

Despre MTV:
MTV reprezintă cel mai cunoscut post de televiziune care difuzează muzică 24h pe zi şi este un simbol universal, fiind ales în anul 2002, de Interbrand în cooperare cu Business Week, cel mai valoros interbrand media din întreaga întreaga lume.
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV România face parte din portofoliul celei mai importante reţele muzicale europene, MTV Networks Europe, care îşi difuzează programele în peste 146 milioane de locuinţe, din 52 de ţări din întreaga Europa.
MTV România este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact în industria muzicală din România, cum sunt gala premiilor anuale MTV Romanian Music Awards, MTV Live, şi are o implicare prosocială activă prin promovarea de dezbateri şi forumuri pe teme de interes general, concerte şi documentare cu caracter social.
Pentru mai multe informaţii despre MTV, accesaţi www.mtv.ro.

Bucuresti, 15.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.