Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

MSLGROUP CEE asigura comunicarea festivalului international GOLDEN DRUM 2015

Anul acesta, rețeaua de comunicare MSLGROUP CEE, desemnată Eastern European Agency pentru anul 2015 din partea Holmes Report, își unește forțele cu GOLDEN DRUM, una dintre cele mai apreciate competiții de creativitate în advertising din lume, devenind partenerul de PR exclusiv al festivalului.

Cea de-a 22-a ediție a GOLDEN DRUM, organizată de Slovenian Advertising Chamber, va avea loc între 13 și 16 octombrie 2015 la Grand Hotel Bernardin în Portorož, Slovenia.

MSLGROUP CEE și GOLDEN DRUM vor lucra simultan în peste 37 de piețe din Europa și Rusia pentru a promova festivalul și pentru a co-crea povestea de succes a acestei competiții, pornind de la tema ediției din acest an, “Transformare, eliberare și cultură creativă”.

Sebastian Hejnowski, CEO-ul MSLGROUP CEE, este convins că această cooperare va aduce rezultate foarte bune: ”MSLGROUP își întărește din ce în ce mai mult prezența în zona Centrală și de Est a Europei. Cu patru birouri permanente, dar și parteneri apropiați în fiecare țară din regiune, MSLGROUP este deja unul dintre cei mai puternici jucători din aceste zone. Festivalul GOLDEN DRUM este preferatul regiunii. Cred, așadar, că vom face echipa perfectă!”

Marja Feldin, Managing Director al festivalului GOLDEN DRUM, declară: ”De-a lungul anilor, festivalul a promovat cu mândrie conceptul ”genius loci”, care ne dorim să îi inspire pe specialiștii noștri în comunicare din toate cele 37 de piețe unde suntem activi. De aceea, parteneriatul nostru cu MSLGROUP este cu atât mai valoros cu cât investim și credem și unii, și alții în excelența locală care are la bază bune practici globale. Ne bucurăm să îi primim în familia GOLDEN DRUM pe Sebastian Hejnowski, CEO-ul MSLGROUP Poland, și pe Tomasz Pawlikowski, CEO pentru Europa Centrală și de Est și CIS Publicis WorldWide”.

Festivalul Internațional de Publicitate GOLDEN DRUM, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate din Europa, oferă experiențe de învățare deosebite și inspirație profesională pentru toți cei care lucrează în industria de creație publicitară, asigurând acces la experți de top din industrie, oportunități unice de colaborare și un mix cultural care formează cel mai bun cadru pentru networking. Festivalul, care reunește, în fiecare an, în Portorož peste 800 de experți din domeniile marketing și publicitate, creativi, designeri, tinere talente și studenți, va avea un program de calitate pe parcursul celor patru zile, va aduce pe scenă numeroși speakeri importanți și va oferi o privire de ansamblu asupra publicității din cele 37 de țări din Noua Europă*. Organizatorii promit participanților din acest an un program plin cu invitați recunoscuți la nivel global.

Competiția și premiile GOLDEN DRUM se adresează tuturor agențiilor, publicitarilor, clienților, studiourilor de design sau de producție, companiilor media sau de radiodifuziune și altor persoane implicate în crearea sau producerea de conținut de comunicare de marketing, prezente în Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazahstan, Kosovo, Kârgâzstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina și Uzbekistan.

Bucuresti, 15.09.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *