free download 78 travel guides written by experts

MRM Romania si KFC lanseaza prima campanie pe mobil a companiei – aplicatia „Bite to Win”

MRM Romania lanseaza aplicatia de mobil „Bite to Win”, prima campanie digitala de amploare dezvoltata de catre agentie pentru KFC Romania si prima prezenta mobila a companiei in Romania. Aceasta a fost implementata atat pe platforma de Android cat si pe iOS.

“Aplicatia KFC “Bite to Win” are ca punct de plecare cea mai importanta calitate a noului produs KFC, – Fillet Bites, si anume aceea ca sunt taiate de mana, din 100% carne de pui. Astfel, toate bucatile de pui arata diferit iar fiecare consumator poate sa descopere in bucatile de Fillet Bites forme dintre cele mai variate. Cu ajutorul acestei aplicatii, am identificat o modalitate de a ii activa si implica pe consumatori intr-un mod amuzant, punand astfel accent pe calitatile noului produs KFC”, a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania.

Detalii despre aplicatia KFC “Bite to Win”

Aplicatia contine 30 de forme de Fillet Bites pre-determinate, cum ar fi: o inima, un elefant, Elvis, Darth Vader si foloseste o tehnologie de shape-recognition pentru a identifica forma pe care o are fiecare Fillet Bite cumparat de tine.

Incepand cu data de 28 mai 2013, aplicatia a fost implementata pe materialele care stau pe toate de servire din restaurantele KFC si va fi activa pana pe data de 20 iunie 2013.

Cum functioneaza aplicatia:
Pasul 1: cumperi produsul Fillet Bites si descarci aplicatia pe telefonul mobil
Pasul 2: pozitionezi produsul in locul special creat pe tava KFC
Pasul 3: scanezi produsul folosind aplicatia Bite to Win
Pasul 4: aplicatia scaneaza produsul si te informeaza daca produsul tau seamana cu una dintre cele 30 de forme pre-determinate
Pasul 5: incepi sa colectezi forme diferite si puncte de fiecare data cand cumperi Fillet Bites

Cand ai gasit 10 forme, castigi un premiu instant. La 20 de forme gasite, premiul creste in valoare, iar daca gasesti toate cele 30 de forme, intri intr-o tombola pentru castigarea marelui premiu pus in joc de catre KFC – un iPad 4, de ultima generatie.

Aplicatia poate fi descarcata aici:
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.KFC.Activities&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5LRkMuQWN0aXZpdGllcyJd
iTunes: https://itunes.apple.com/ro/app/kfc-bite-to-win/id649355345?mt=8

KFC Romania se afla in portofoliul McCann Worldwide Romania din anul 2012. Aplicatia „Bite to Win” face parte din Campania KFC Fillet Bites, o campanie 360 dezvoltata impreuna cu agentia McCann Bucuresti.

Echipa KFC Romania care a lucrat la dezvoltarea campaniei: Monica Eftimie – Chief Marketing Officer; Cristina Porumbel –Brand Manager; Gabriel Nenciu –Brand Manager.

Echipele MRM Romania si McCann Bucuresti care au lucrat la dezvoltarea campaniei: GM MRM Romania: Nir Refuah; Creative Partner McCann Bucharest: Adrian Botan; Executive Creative Director: Alexandru Dumitrescu; Client Service Director MRM Romania: Ionela Buta; Art Director MRM Romania: Laurentiu Stere; Copywriter MRM Romania: Maria Năzdrăvan; Senior Account Manager MRM Romania: Gina Zgubea; Account Manager MRM Romania: Iulia Popescu; Copywriter McCann Bucharest: Ioana Zamfir; Art Director McCann Bucharest: Alin Sîrbu; Group Account Manager: Gabriela Alexandrescu; Account Manager: Simona Geaca.

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. În prezent, în România sunt deschise 49 de restaurante KFC atât în Bucureşti, cât şi în oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti şi Braşov şi unul în Republica Moldova.

MRM Worldwide România este parte din grupul McCann Worldgroup România, alături de agenția de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experiential Momentum și de PR McCannPR. Printre clienții agentiei MRM Worldwide Romănia se numără: Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Burn, Cappy), KFC, Pizza Hut, MasterCard, Nutline, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura). Rețeaua globală MRM Worldwide face parte din McCann WorldGroup și are 64 de birouri în 37 de țări, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy și Data, Measurement & Analytics.

Bucuresti, 18.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *