Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mountain Dew anunta deschiderea competitiei internationale MOFILM in Romania

Cel mai îndrăzneţ spot audio-video va fi premiat cu 10.000 dolari şi o excursie la Barcelona

Până pe 31 ianuarie 2011, pasionaţii de film pot răspunde printr-un montaj audio-video original şi îndrăzneţ temei creative lansate de Mountain Dew în cadrul competiţiei MOFILM, proiect artistic global. Concursul de film internaţional este deschis pentru prima oară şi participanţilor din România sub sloganul Extreme meets film. Aceştia concurează alături de realizatori de scurtmetraje din întreaga lume pentru marele premiu de 10.000 de dolari şi o excursie la festivitatea de premiere care va avea loc la Barcelona în februarie 2011.

Mountain Dew aduce pentru prima oară în România competiţia MOFILM, fiind unul dintre brandurile care susţine tinerii creativi să-şi distribuie scurtmetrajele. MOFILM este o organizaţie globală a cărei activitate a început în 2007 şi s-a remarcat ca pionier în promovarea conţinutului audio-video pentru telefoane mobile. Împreună cu personalităţi precum Robert Redford, Kevin Spacey, Isabella Rossellini şi Spike Lee şi prin colaborarea cu numeroase branduri, MOFILM sprijină o comunitate globală de realizatori amatori şi pasionaţi de film.

Pentru festivalul de film de la Barcelona din februarie 2011, Mountain Dew prezintă o temă de lucru ce trebuie rezolvată până pe 31 ianuarie 2011 prin intermediul unui spot de brand cu durata intre 45-120 secunde. Competiţia este deschisă la nivel internaţional şi este adresată tuturor realizatorilor (amatori) de film. Tema creativă lansată de Mountain Dew este disponibilă pentru download pe situl www.mountain-dew.ro şi este în linie cu trăsăturile brandului: aventură şi nonconformism într-o notă de umor aparte. Pentru a câştiga marele premiu de 10.000 de dolari şi participarea la gala exclusivistă de premiere de la Barcelona, concurenţii trebuie să urmeze câţiva paşi simpli: să realizeze montajul audio-video între 45-120 de secunde ieşit din tipare, dar în conformitate cu regulile prezentate pe site-ul competiţiei.

Toate montajele audio-video ce respectă criteriile competiţiei vor fi vizionate de un juriu online specializat direct pe www.mofilm.com, criteriile de evaluare fiind rezolvarea temei creative într-o manieră originală, cu potenţial de viral.

Bucuresti, 28.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.