free download 78 travel guides written by experts

Motor AG: Performante foarte bune in anul 2010

103% creştere în vânzarea de autoturisme BMW.

Anul 2010 s-a încheiat cu rezultate excepţionale pentru dealerul BMW Motor AG Piteşti, acesta înregistrând o creştere de peste 100% a vânzărilor de autoturisme noi, cu 215 unităţi livrate. Cifra de afaceri a crescut cu 70% faţă de anul 2009, depăşind 50 milioane RON.

Activând pe o piaţă în scădere cu 18% faţă de anul anterior, Motor AG işi menţine pozitia de cel mai putenic centru auto premium din provincie, luând în calcul şi dealerii la nivel naţional ai competitorilor direcţi Audi şi Mercedes.

Pe plan local Motor AG şi-a intărit cota de piaţă, însumând 71% din vânzările auto premium din judeţul Argeş, conform datelor oficiale APIA.

“BMW este cel mai mare producător premium la nivel mondial. Ţinta companiei este de a fi numărul 1 în fiecare piaţă în care activează. Desigur că acest lucru se aplică şi în cazul României. În 2010 am reuşit şi avem convingerea că acest lucru se va repeta şi în 2011”, declară Adrian Prodănel, director general Motor AG.

Mixul de modele livrat pe parcursul anului 2010 are la bază modelele BMW X5 şi BMW X6, aceste livrări totalizând peste 61% din total. Ambele modele beneficiază din martie 2010, printre altele, de o cutie de viteze cu 8 trepte şi motorizări diesel noi.

“BMW înseamnă emoţie, înseamnă status, sportivitate, eleganţă, putere, dinamică dar şi eficienţă, inovaţie… Toate acestea sunt dublate de servicii post vânzare la un standard foarte ridicat: întreţinere gratuită 5 ani, posibilitatea achiziţionării unor pachete de garanţie extinsă până la 5 ani, mobilitate pan-europeană 5 ani, incluzând depanare şi transport până la cea mai apropiată unitate service autorizată. Încercăm să transmitem clienţilor noştri aceste atribute ale mărcii“, a declarat Cătălin Lavric, directorul de vânzări al Motor AG.

Evoluţia foarte bună a companiei este confirmată şi de activitatea de service, segment care a înregistrat în special în a doua parte a anului o creştere de peste 40%. Serviciile post vânzare reprezintă un element distinctiv esenţial pentru un automobil premium. În anul 2010 Motor AG a obţinut cel mai bun punctaj din ţară privind satisfacţia clientilor, conform unui studiu independent comandat de BMW AG.

“Consider că în acest moment avem una din cele mai bune echipe din ţară atât pe vânzări, cât şi pe service. Suntem extrem de onoraţi şi de primirea unui premiu pentru cele mai inovative campanii de marketing în 2010, premiu oferit de BMW România.

Dupa cum cunoaşteţi, piaţa auto din România a suferit o nouă contracţie în 2010. Semnele bune sunt legate de segmentul premium care a crescut cu 4%. Credem că 2011 va fi un an în care piaţa auto totală va creşte cu 10 – 15%, iar segmentul premium cu până la 20%.

Pentru Motor AG estimăm o creştere de peste 35% şi datorită aportului centrului de vânzări deschis în Râmnicu Vâlcea, care este complet operaţional. Chiar dacă aparent problemele din industria auto nu au o rezolvare imediată suntem extrem de optimişti în ceea ce priveşte viitorul Motor AG Group”, a declarat directorul general Adrian Prodănel.

Livrări Motor AG

ianuarie 2009 – decembrie2010

An

Lună

Unităţi

An

Lună

Unităţi

2009

Ianuarie

5

2010

Ianuarie

15

Februarie

5

Februarie

15

Martie

17

Martie

20

Aprilie

8

Aprilie

11

Mai

3

Mai

12

Iunie

4

Iunie

23

Iulie

10

Iulie

10

August

6

August

12

Septembrie

13

Septembrie

16

Octombrie

9

Octombrie

18

Noiembrie

14

Noiembrie

38

Decembrie

12

Decembrie

25

 

106

 

215

Sursa: Buletin  Statistic  Auto, perioada februarie 2009 – ianuarie 2011, editat de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile din România.

Bucuresti, 07.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *