Transformarea digitală și preocuparea brandului AVINCIS de a experimenta conținut inovator în diferite platforme digitale continuă și în acest an.
Astfel, AVINCIS a dus mai departe tradiția și a organizat la cramă, pe domeniul VILA DOBRUȘA, întâlnirea anuală cu apropiații brandului, influențatori și jurnaliști. Au fost trei zile în care invitații au avut de îndeplinit două sarcini: să se relaxeze și să deguste vinurile AVINCIS. Să se relaxeze alături de invitații speciali Ana Morodan, Aluziva, fotograful Mihnea Ratte și profesoara de yoga, Mihaela Roșianu. Și să deguste cele mai recente vinuri premiate internațional, printre care menționăm: Cuvée Alexis, rosé-ul emblematic cu arome de căpșune sălbatice și petale de trandafir, primul Vin Spumant al cramei, vioi cu bule fine si persistente, dar și perla AVINCIS, vinul roșu, Negru de Drăgășani, cu 7 medalii internaționale obținute la concursuri de renume.
După un an provocator, participanții au redescoperit că apropierea, comunicarea, interacțiunea sunt importante și necesare pentru alimentarea energiei pozitive.
„Ne dorim să avem conținut personalizat, relevant și creativ pentru diferite segmente de clienți AVINCIS și audiențe digitale. În 2021 focusul nostru este pe storytelling și social listening, completând tabloul ultimului an cu focus prioritar pe digital. Orice brand poate avea succes în rețelele sociale dacă este autentic. Consumatorii nu pot fi induși în eroare în privința unui brand în social media pentru mult timp și tot ceea ce faci în online are efecte în offline. Iar invitații noștri au transmis comunităților conținut vizual și video autentic, real, punând în valoare diferențiatoarele brandului AVINCIS și păstrând în același timp specificul profilului propriu”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Innovation Manager, RAN Communication.
„În press trip-urile AVINCIS am fost martorii de-a lungul anilor la evoluția și nevoile creatorilor de conținut – de la presă, la bloggeri, la influențatori care comunică principal pe Instagram, iar acum pe TikTok. Pentru fiecare categorie am dezvoltat de fiecare dată activități cu care să se plieze și la care să rezoneze ei, dar și urmăritorii lor – de la crearea contextelor Instagrammabile, la Portretele foto AVINCIS ale participanților, la tururi detaliate de cramă, vie, domeniu și degustări de vin, în care oenologul a prezentat în detaliu specificul AVINCIS sau workshop-uri legate de responsabilitate socială sau fotografie – am creat cadre și pretexte de comunicare pline de inspirație pentru fiecare tip de KOL. Și de fiecare dată am optat pentru un mix optim de influențatori, jurnaliști, bloggeri. Iar acest lucru s-a observat în vizibilitatea obținută – 22 influențatori, cu peste 3.000.000 urmăritori, 2.850.000 People Reached, peste 1.000 de postări & mențiuni în social media (Facebook, Instagram, InstaStories, TikToks, YouTube, articole online)”, a declarat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.
Crama AVINCIS este în întregime o carte poștală. Fie soare, fie nori, cu siguranță vizitatorii surprind imagini extraordinare. Așa s-a întamplat și în această excursie. Peste 1.500 de fotografii și filmări au fost postate pe canalele sociale ale influențatorilor, transformând fiecare punct de interes de pe domeniul VILA DOBRUȘA în formate digitale interactive, atemporale. Ca urmare, pagina de Instagram AVINCIS a crescut cu 1.500 de urmăritori într-o singură zi, Impresiile pe cont au fost de 500% mai mari, Visits au evoluat cu 4.000 mai mult, iar zâmbetele și legăturile create transcend cifrele și transmit emoțiile întâlnirii în contextul creat de AVINCIS.