Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

More than Pub nu da martisoare, da mere!

In sfarsit … a venit primavara! Iar daca pe toate birourile doamnelor domina florile, noi ne-am gandit sa facem diferenta, trimitandu-le altceva…mere!

Un altfel de ‘mar al Evei’, caci este de la Mladinska, o editura renumita in Europa, fondata in 1945 in Ljubljana. Recent intrata pe piata romaneasca, Editura Mladinska a apelat la agentia More than Pub pentru o campanie de direct marketing ce urmareste popularizarea celei mai recente aparitii din domeniul gastronomic: “Vegetariana”, o carte cu peste 300 retete bazate pe fructe si legume, seminte, leguminoase, cereale si produse lactate, delicios prezentate in cele 500 pagini ale cartii.
Deoarece sezonul cald vine cu pasi repezi, este un moment propice pentru doamne, si nu numai, sa incerce adoptarea unei alimentatii sanatoase. Iar “Vegetariana” este un adevarat dictionar in acest sens. O carte “verde” plina de retete gustoase si sfaturi importante.

Reteta eficace a agentiei a fost urmatoarea: s-au selectat 2.000 doamne din peste 1.000 de companii de top din Bucuresti, catre care au fost trimis coletele pe 3 Martie. Colete ce au continut un flyer de prezentare a cartii, un talon de comanda si … un mar !
Iar rezultatele sunt imbucuratoare – deja curg comenzile.

Si iata cum cu un mar se face totusi primavara!

Bucuresti, 7.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.