Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

More Than Pub gestioneaza solutii de comunicare pentru solutiile software SAP Romania

Începând cu luna martie 2011 agenţia de marketing și comunicare integrată More Than Pub susţine SAP România, filiala locală a liderului mondial de aplicaţii software pentru afaceri, şi în acţiunile sale de Relaţii Publice desfăşurate la nivel naţional.

Domeniul sistemelor informatice înregistrează astăzi o evoluţie rapidă, iar desfăşurarea oricărei activităţi (economice, financiare, bancare etc.) nu se poate imagina fără utilizarea unui puternic suport informaţional care să asigure avantajul concurenţial în raport cu ceilalţi competitori de pe piaţă. Soluţiile IT&C prezintă aşadar o dinamică aparte atunci când vine vorba de achiziţia unor produse şi servicii compatibile cu nevoile companiilor din varii industrii, de modalităţile de influenţare a persoanelor de decizie şi mai ales de comunicarea cu acestea. La nivel internaţional, dar şi local, prin acţiunile întreprinse de filialele sale, SAP comunică în mod constant cu grupurile sale ţintă, oferind permanent informaţii, noutăţi şi beneficii concrete clienţilor şi prospecţilor, organizând evenimente de afaceri, conferinţe şi sesiuni de training.

More Than Pub vine cu soluţii de Relaţii Publice şi Marketing Direct prin care mesajele şi acţiunile de comunicare să ajungă targetat la audienţa SAP în România şi să provoace reacţii rapide, cu rezultate vizibile la nivel de imagine şi în vânzări. Strategia de comunicare SAP România se axează pe unitatea mesajelor corporate şi a celor dedicate diverselor tipuri de soluţii software, însă prin intermediul unor instrumente de comunicare variate. Acţiunile vor fi astfel adaptate profilului audienţei, luând în calcul aspecte definitorii precum industriile în care activează clienţii şi prospecţii SAP în România, funcţiile persoanelor targetate şi alte variabile importante în personalizarea mesajelor.

Agenţia va livra campanii de Relaţii Publice şi Marketing Direct, angajându-se să obţină rezultate concrete în ceea ce priveşte procesul de vânzare şi utilizând cât mai multe canale de comunicare, de la cele clasice la cele neconvenţionale pentru a promova SAP şi produsele companiei în România.

Bucuresti, 14.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *