Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Morărița și Ogilvy România au pregătit și anul acesta Pachet pentru Mama

Pachet pentru Mama

Echipa Ogilvy România și brandul Morărița au pregătit o surpriză emoționantă pentru mame și anul acesta, după ce anul trecut au lansat campania experiment „Pachet pentru Mama”.

Pentru prima oară în istoria pachetelor de mâncare trimise “pe tren” sau “pe microbuz” s-a întâmplat invers.

Experimentul “Pachet Pentru Mama”, după o idee de Ogilvy România pentru brandul Morărița, i-a îndemnat pe cei care așteaptă tradiționalul pachet cu mâncare de la mama, să schimbe rolurile și să trimită ei celebrul pachet.

Și anul acesta, Morărița a trimis zeci de pachete către mamele din toata țara și a adăugat un element surpriză, plin de emoție. Inspirația de anul acesta a venit din “felicitările de atunci”, pentru că, nu-i așa, fiecare mamă are o astfel de felicitare bine păstrată în dulapul cu amintiri.

“Vă mai amintiți felicitarea pentru mama de pe vremuri, de la grădi’? Da, aceea cu tentă sepia sau alb negru complet și chipurile noastre de copii într-un mic medalion cu floricele. Pentru că venea 8 Martie ne-am gândit ce-ar fi să-i punem pe “oamenii mari” în această felicitare de copilași? Pentru că oricât de mari am fi, tot copilul mamei rămânem.
Emoționați de idee am sunat repede acasă și am cerut poze, iar cu referințele anilor ’83, ’91 sau ‘87 în față am produs ediția 2020. Apoi am mers cu felicitarea în centrul Bucureștiului și i-am invitat pe “oamenii mari” să transmită mamei un mesaj. Așa a apărut Felicitare Pentru Mama 2020”, spune Cristina Caloian, copywriter Ogilvy.”

Pachet pentru Mama

Ideea a mers mai departe. Pentru realizarea felicitării pentru mama, ediția 2020, s-a activat latura nostalgică a echipei de creație.

Așa a apărut acest happening pe străzile din centrul Bucureștiului care le-a dat ocazia trecătorilor adulți să spună mamelor La mulți ani!, exact ca niște copii.

“Toți am avut momente în care ne-am dorit să ne surprindem mamele cu o surpriză sau o gustare delicioasă, dar nu am dispus de timpul necesar pentru pregătirea acesteia. Anul acesta le-am dăruit mamelor o călătorie în timp, amintindu-le “copiilor” să le spună la mulți ani prin intermediul Felicitare pentru Mama.” spune Raluca Pârvu, Product Manager Dr. Oetker România.

Pachet pentru Mama 2

Ca și anul trecut, echipa Ogilvy și Morărița le urează mamelor un 8 martie fericit întreaga lună!

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.