Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Monica Jitariuc & Gabriela Lungu – in juriul de la Dubai Lynx

Monica Jitariuc

Monica Jitariuc, co-Managing Director la The Practice, jurizează în categoria PR de la Dubai Lynx. Monica Jitariuc are peste 13 ani de experiență în marketing, publicitate și PR. A inițiat și condus la The Practice departamentul de social media, unul dintre cele mai importante și de succes departamente de profl din industrie, cu un portofoliu impresionant de clienți și campanii memorabile care au primit nominalizari și premii importante la competițiile de PR și de digital din țară și străinătate.

Monica Jitariuc a devenit partener în THE PRACTICE în primavara lui 2011, apoi co-managing director în ianuarie 2013 și este unul dintre cei mai respectați specialiști în Social Media și comunicare de la noi. În portofoliul agenției THE PRACTICE se regăsește primul trofeu Cannes Lions din PR-ul romanesc, dar și o pleiadă de premii la cele mai relevante evenimente internaționale dedicate PR-ului.

Gabriela Lungu

Președintele juriului de PR de la Dubai Lynx este Gabriela Lungu, fondator al agentiei The Practice care, în urmă cu un an, a decis să urmeze o carieră internațională, acceptând oferta celor de la Webber Shandwick. Astăzi, Gabriela Lungu este Chief Creative Offcer UK & EMEA în cadrul aceleiași reputate agenții. La Dubai Lynx, în calitate de Președinte al Juriului de PR, ea va ține o prezentare despre ~The Underdog Bet~ și frumusețea poveștilor cu tâlc.

„Faptul că doi români vor juriza în categoria PR la Dubai Lynx e un mare compliment adus industriei locale ți reputatiei sale de creator de trend. La nivel personal, e o confirmare că investiția de atenție, energie și strategie în promovarea PR-ului ca și categorie la Cannes, pentru a oferi o platformă de expresie și PR-ului romanesc, a fost una inspirată, cu consecințe faste la nivelul tuturor celorlalte festivaluri din portofoliul IAF și dincolo de ele”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul IAF in Romania.

Bucuresti, 04.02.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.