Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Money Express prezinta BrandRate – Piata de detergenti si produse de curatare a locuintei

România dixit: Ariel este cel mai cunoscut, cel mai apreciat, cel mai recomandat brand de detergenţi şi produse de curăţare a locuinţei. Petele apar de la locul doi în jos.

de Georgiana Stavarache.

Revista saptamanala Money Express va publica marti, 23 decembrie, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata de detergenti, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Analiza BrandRate a fost realizata 1.000 de respondenti si urmareste sa masoare perceptia consumatorilor romani asupra marcilor de detergenti si produse de curatare a locuintei. Chestionarele la care au raspuns cei intervievati au vizat informatii precum vizibilitatea si comunicarea marcii, rata de satisfactie (calitatea perceputa in urma consumului) si posibilitatea recomandarii unei anumite marci (arata viitorul marcii). Totodata, a fost evaluat si gradul de acceptabilitate al pretului raportat la produs si la potentialul de cumparare al populatiei. S-au luat in considerare indici precum sexul respondentilor, varsta, regiunea de rezidenta si veniturile populatiei. Raspunsurile au fost spontane, adica intervievatii au fost lasati sa numeasca singuri o anumita marca.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand in considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Reveal Marketing Research va realiza o astfel de cercetare asupra pietei de detergenti si produse de curatare a casei de patru ori pe an, o data la fiecare trei luni.

Revista Money Express  publica si analizeaza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.Ca exceptie, in aceasta seara emisiunea va analiza piata de bauturi racoritoare si ape minerale.

De asemenea, inregistrarile video ale emisiunii de pe The Money Channel pot fi urmarite pe www.standard.ro/brandrate .Tot aici veti gasi clasamentul BrandRate al marcilor din domeniul bancar, auto, bere, centre comerciale, cosmetice, telecomunicatii, bauturi alcoolice si produse alimentare.

Citeste editia de Money Express de miine si afla care sunt detergentii si produsele de ingrijire a casei cele mai cunoscute si mai apreciate de romani.

Bucuresti, 22.12.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.