Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MONEY EXPRESS lanseaza o noua campanie de imagine

MONEY EXPRESS lansează campania de imagine “Marţea, toate pisicile sunt albe” şi introduce, odată cu aceasta, o abordare nouă în presa economică, prin sloganul “Cultivă instinctul pentru business”.

MONEY EXPRESS urmăreşte, deopotrivă, să îşi consolideze imaginea în rândul cititorilor săi tradiţionali, dar şi să atragă public nou, din rândul celor care consideră că doar specialiştii au acces la fenomenul economic. Noua campanie urmăreşte să spargă aceste clişee şi să elimine prejudecăţile formate de publicul larg, care percepe publicaţiile de business drept inabordabile.

“Obiectivul campaniei este de a consolida brandul prin creşterea notorietăţii şi clarificarea poziţionării revistei în mintea publicului”, spune Andreea Roşca, publisher al săptămânalului de business. „Ne dorim să schimbăm percepţia conform căreia MONEY EXPRESS este o revistă de business exclusivistă, adresată numai unei anumite categorii de public. MONEY EXPRESS este o revistă în care afacerile nu sunt descrise doar din perspectiva cifrelor. MONEY EXPRESS vorbeşte despre experienţe”.

Ideea campaniei a pornit de la simplul fapt că revista MONEY EXPRESS apare marţea, zi tradiţional asociată cu superstiţii legate de evenimente negative. Dar pisicile negre şi cele trei ceasuri rele contravin complet filosofiei brandului MONEY EXPRESS, un brand care prin abordarea sa editorială evită clişeele şi elimină prejudecăţile.

În esenţă, sloganul campaniei, “Marţea, toate pisicile sunt albe”, are rolul de a declanşa o schimbare de atitudine, într-un context economic care face ca instinctul şi experienţa oamenilor din business să joace un rol crucial în delimitarea câştigătorilor şi a supravieţuitorilor de învinşi. Intenţia este ca mesajul optimist al campaniei să mobilizeze comunitatea de afaceri să acţioneze şi să aibă iniţiativă indiferent de circumstanţe. Campania susţine astfel valorile promovate de brand încă de la înfiinţare – autenticitate, încredere, acţiune, iniţiativă – în plan editorial accentuarea acestor valori fiind susţinută şi de noua secţiune ANTREPRENOR.

“Afacerile în mod tradiţional sunt percepute ca având legătură cu rezultatele. Mai importantă însă este experienţa în sine. Aceasta este paradigma pe care headline-ul campaniei – “Marţea, toate pisicile sunt albe” – urmăreşte să o schimbe. Este vorba despre o schimbare de atitudine, mai ales în actualul context economic. Criza înseamnă deopotrivă greutăţi şi oportunităţi. În definitiv, câştigători din această situaţie vor ieşi cei care acţionează, care au iniţiativă şi nu contemplă criza. Aceştia sunt oamenii care fac business cu pasiune, sunt oamenii care trăiesc autentic şi sunt complet implicaţi în ceea ce fac. Sunt oamenii despre care MONEY EXPRESS scrie şi pentru care scrie”, spun creativii de la M&C Strategy Development, compania care s-a ocupat de realizarea campaniei.

“La fel ca în viaţă, şi în business învăţăm din trăirile şi emoţiile pe care le experimentăm. Succesul şi instinctul în afaceri se dobândesc treptat prin intermediul acestor experienţe. Iar instinctul este cel care face de multe ori diferenţa în business, mai ales în situaţiile în care cifrele şi rezultatele nu arată rute concludente. MONEY EXPRESS te învaţă instinctul pentru business, vorbeşte despre oameni pasionaţi, descrie trăirile şi reflectă deopotrivă succesele şi eşecurile din vieţile lor,” spune Mona Dîrtu, redactor-şef MONEY EXPRESS.

Campania se derulează în perioada 10 martie – 31 mai 2010 şi include un spot TV, un spot radio, o serie de execuţii print şi bannere online. Canalele de comunicare media sunt TV: Realitatea TV, The Money Channel; radio: Guerrilla FM, GOLD FM şi Realitatea FM; presa scrisă: National Geographic, Esquire, FHM, Academia Caţavencu, 24 FUN, Bucătăria pentru Toţi, Superbebe, Magazinul Progresiv, HRB Expert, Food&Bar, Piaţa, Pharma Business; Indoor: reţeaua Monopoly Media; Online: portalul money.ro, realitatea.net, iqads.ro şi cotidianul.ro.

Campania este semnată de echipa de creaţie a agenţiei M&C Strategy Development condusă de Horea Pop (Director de Creaţie), alături de Alexandru Călin (Copywriter).

Bucuresti, 17.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.