Un nou personaj – consumatorul chibzuit, care se gandeste mereu la ziua de maine – da batai de cap marketerilor. Dincolo de studii si statistici, MONEY EXPRESS a încercat sa afle – pornind de la Stelian Bogza, un exponent al clasei romanesti de mijloc – cum îsi ia deciziile de cumparare, de fapt, consumatorul anului 2009.
Stelian Bogza iese din tiparul asa‑numitului „roman statistic“ – primul indiciu e ca are un salariu care e „mult peste media din Romania“, dupa cum spune chiar el. Se încadreaza, în schimb, în clasa medie, cea care în anii de boom ai economiei a alimentat cu mult entuziasm consumul, dar care s‑a vazut nevoita sa‑si schimbe, pe neasteptate, stilul de viața.
Bucuresti, 24.11.2009
{mosloadposition user9}
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Serialul "Vinovaţi de iubire", o poveste despre puterea vindecatoare a dragostei, în curând, la Kana...
A debutat episodul final al serialului „Shogun" pe Disney+
DIVA sărbătorește Sezonul nunților în primele trei weekenduri din luna mai
Ştii ce înseamnă „De departe trandafir, de aproape borș cu... știr"? Expresii şi proverbe care fac r...
Sezonul 2 din "Monștri la muncă" debutează cu umor și aventură pe Disney Channel
În luna mai, seria polițistă CRIMĂ ÎN... continuă la DIVA, cu 4 filme în premieră
Fundația EIDOS lansează o platformă editorială cu povești reale de iubire - UNFINISHED LOVE STORIES
TVR difuzează o serie de programe dedicate JO PARIS 2024