Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Money Express Cover Story: Cum se adapteaza romanii la noua epoca a cumpatarii

Un nou personaj – consumatorul chibzuit, care se gandeste mereu la ziua de maine – da batai de cap marketerilor. Dincolo de studii si statistici, MONEY EXPRESS a încercat sa afle – pornind de la Stelian Bogza, un exponent al clasei romanesti de mijloc – cum îsi ia deciziile de cumparare, de fapt, consumatorul anului 2009.
 
Stelian Bogza iese din tiparul asa‑numitului „roman statistic“ – primul indiciu e ca are un salariu care e „mult peste media din Romania“, dupa cum spune chiar el. Se încadreaza, în schimb, în clasa medie, cea care în anii de boom ai economiei a alimentat cu mult entuziasm consumul, dar care s‑a vazut nevoita sa‑si schimbe, pe neasteptate, stilul de viața.

Bucuresti, 24.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *