Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mondelēz International își îndeplinește obiectivele de impact 2020

mondelez logo 2018
  • Progrese în atingerea obiectivelor de sustenabilitate 2020 referitoare la reducerea cantității emisiilor de gaze cu efect de seră, a consumului de apă, deșeurilor și ambalajelor
  • Introducerea de programe de educație pentru un stil de viață sănătos în șapte noi țări, cu teme ca nutriția, joaca activă și accesul la alimente proaspete pentru copiii din medii defavorizate și pentru familiile acestora
  • Creșterea cu 12% a veniturilor obținute din snack-urile cu porții controlate, ambalate individual, care au 200 de calorii sau mai puțin; urmează să atingă obiectivul de 15% în 2020

mondelez logo 2018

Mondelēz International a prezentat recent, în raportul său privind impactul pentru creștere economică din 2017 (Impact for Growth Progress Report), progrese importante în ceea ce privește obiectivele de impact pentru 2020. Raportul detaliază progresele înregistrate atât în domeniul agriculturii sustenabile și a amprentei de mediu, cât și în domeniul extinderii globale a programelor de stil de viață sănatos și nutriție în comunitățile defavorizate. Raportul ilustrează, de asemenea, modul în care programele de impact ale companiei se aliniază și sprijină Obiectivele 2030 ale Organizației Națiunilor Unite pentru Dezvoltare Durabilă (SDG-urile ONU).

“Impactul pozitiv pe care îl avem asupra planetei noastre și a comunităților în care ne desfășurăm activitatea, este esențial pentru ce reprezintă compania noastră,” a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International. “Astăzi, producem snack-uri într-un mod mai sustenabil, cu mai puțină energie, apă și deșeuri. De asemenea, procurăm ingredientele cheie astfel încât să reducem defrișările, în cadrul lanțului nostru de aprovizionare. Sprijinim fermierii și investim în programe comunitare care contribuie la îmbunătățirea bunăstării copiilor și a familiilor acestora.”
Platforma Mondelēz International Impact for Growth se bazează pe strategia noastră de a oferi un impact pozitiv în patru domenii cheie: sustenabilitate, snack-uri well-being, siguranță și comunitate. Iată caracteristicile cheie ale progresului companiei în 2017:

Sustenabilitate

  • Reducerea cu 10% a emisiilor de CO2, generate în procesele de producție.
  • Reducerea consumului de apă cu 25%, în zone unde apa este o resursă limitată.
  • Eliminarea a 53.500 de tone metrice de ambalaje – atingând 80% din obiectivul nostru pentru 2020.
  • Creșterea impactului programului Cocoa Life, ce vizează aprovizionarea cu cacao sustenabilă, ajungând la 120.500 de fermieri (cu 31% mai mulți față de 2016) în 1.085 de comunități (cu 26% mai numeroase).
  • Promovarea practicilor sustenabile în producția de grâu în întreaga Europă prin Harmony – programul de sustenabilitate a grâului, realizând o reducere cu 20% a utilizării pesticidelor.
  • Extinderea angajamentului programului Harmony pentru grâu sustenabil, pentru a acoperi 100% nevoia de grâu în UE până în 2022.
  • Menținerea obiectivului de a avea 100% din uleiul de palmier prin certificarea RSPO; 96% din uleiul de palmier folosit de companie are trasabilitate până la morile fermierilor.
  • Realizarea obiectivului de a avea 15% din ouăle utilizate provenite de la găini crescute la sol. Obiectivul de a avea 100% din ouă provenite din astfel de surse va fi realizat în 2020 în Statele Unite ale Americii și Canada și în 2025 în restul lumii.

Snack-uri well-being

  • Creșterea brandurilor de well-being cu o rată dublă față de portofoliul de bază.
  • Livrarea a 12.8% din veniturile obținute din snack-urilor cu porții controlate, ambalate individual, care au 200 de calorii sau mai puțin; urmează să se atingă obiectivul de 15% din 2020.
  • Reducerea sodiului cu 1.4% din totalul portofoliului de snacking și 2% în biscuiții Oreo, la nivel global; reducerea grăsimilor saturate în prăjiturile Barni cu 13%, în biscuiții Ritz cu 2% și în biscuiții Tuc cu 3%. Reducerea cu 1% a zahărului în BelVita, la nivel global și cu 5% în ciocolata Green & Black.

Siguranță

  • Reducerea totală a incidentelor înregistrate cu 33% și cu 27% a ratei totale a incidentelor pentru toți angajații.
  • Certificarea a 91% din producătorii externi și 98% din furnizorii în cadrul Fundației pentru Certificarea Siguranței Alimentare 22000, un sistem de inițiativă pentru siguranța alimentară globală.

Comunități

  • Alocarea a mai mult de 45 de milioane de dolari parteneriatelor comunitare pentru un stil de viață sănatos, având un impact asupra a 1.5 milioane de copii din 18 țări, prin creșterea nivelului de cunoștințe despre nutriție, oferind oportunități pentru activitatea fizică și facilitarea accesului la fructe și legume proaspete.

Pentru a citi un rezumat al acestui raport, puteți accesa https://we.tl/t-KRO3INgAyT, iar pentru un raport complet, vizitați https://we.tl/t-YKimMU4YIE.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.