Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Momentum 2.0 sau creativitatea à la carte

Începând cu luna septembrie a acestui an, Momentum, agenția de BTL din cadrul McCann World Group, l-a desemnat pe Radu Pilat la conducerea creativă a agenției. Noua funcție pe care Radu Pilat o ocupă în cadrul Momentul este de Chief Creative Officer.

Radu Pilat face parte din grupul McCann Erickson din anul 2002, unde a contribuit, din pozitia de Senior Copywriter, la dezvoltarea unora dintre cele mai importante conturi ale agenției: Coca-Cola, Nestle, Interbrew sau Heineken.

De-a lungul celor șase ani în McCann Erickson, Radu a fost recompensat cu premii importante la festivaluri de publicitate românești și străine – Ad’Or sau Golden Drum, la acesta din urmă obținând un Grand Prix la secțiunea print și aur la secțiunea campanii TV.

„Decizia numirii lui Radu Pilat pe această poziție este parte din noua abordare pe care Momentum o propune și este un efect al faptului că publicitatea a intrat într-o perioadă în care grupurile țintă sunt tot mai nișate și cu nevoi din ce în ce mai specifice. Devine relevantă interacțiunea directă și apropiată a consumatorului cu produsul și povestea lui. În loc să chemăm în arenă 10.000 de oameni, s-ar putea să fie nevoie și de 10 abordări adaptate și livrate către comunități de 1.000 de oameni. Experiența devine astfel mult mai personală, influențând sentimentele și deciziile mult mai adânc decât bombardamentul impersonal de pe canalele media clasice”, spune Silviu Sefer, General Manager Momentum, despre schimbările din cadrul agenției.

La rândul său, Radu Pilat crede că, prin noul său rol, va spori creativitatea proiectelor derulate de agenție, crescând apetitul clienților în a aborda cu și mai mare încredere și interes zona de experiential.

“Am ales zona de experiential pentru că publicitatea trebuie să iasă din frame-ul de TV sau print ca să continue să fie relevantă. În 2010, poveștile puternice se pot spune numai pe stradă. Ele trebuie să facă parte din viața de zi cu zi. Numai așa pot călători viral și mai pot fi credibile”, spune Radu Pilat.

Sagit Tzur-Lahav, Chief Operating Officer McCann Erickson a declarat: „Această schimbare se traduce prin faptul că un om foarte talentat se mișcă în interiorul grupului pentru a da valoare adăugată și pentru a crește capacitățile creative și experiențiale ale agenției. Momentum nu va mai arăta la fel după ce Radu Pilat își va face simțită prezența în mijlocul echipei”.

Bucuresti, 13.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.