Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mom o’clock, prima cafenea din București dedicată mamelor, se adaptează contextului actual printr-o campanie de crowdfunding

Mom oclock_Stayin Alive

Mom o’clock inițiază o campanie de crowdfunding pentru a se putea susține în această perioadă și pentru a-și asigura primii clienți după redeschidere.

Cafeneaua este inițiativa a două mame antreprenor, care au creat acest loc cu dorința de a redefini experiența maternității, pornind de la nevoia de socializare a mamei în primii ani de viață ai copilului, de a o face mai activă, mai diversă și mai socială alături de copii.

Doritorii pot cumpăra în avans pachete de produse și servicii pentru a susține Mom o’clock

Parcursul ascendent al multor business-uri locale și-a schimbat traiectoria aproape peste noapte odată cu instalarea pandemiei, astfel că antreprenorii locali sunt nevoiți să se reinventeze pentru a putea continua. Acesta e și cazul Oanei Boia și Andrei Sima, antreprenoarele din spatele Momo’clock, care au demarat o campanie de crowdfunding prin intermediul căreia părinții (sau alți doritori) se pot implica activ în susținerea cafenelei, în această perioadă.

Mom oclock_Stayin Alive

Astfel, în cadrul campaniei, se pot achiziționa în avans pachete care oferă sortimente de cafea și gustări din meniul Momo’clock, vouchere cadou cu credite pentru consumație în cafenea, închirierea spațiului pentru organizarea de evenimente private, acces la cursuri după redeschidere sau jocuri și jucării. Toate pachetele beneficiază de discount-uri de până la 25%. Există și opțiunea de donație pentru cei care doresc să ofere un sprijin pur și simplu.

Mai multe detalii despre campania de crowdfunding Mom O’Clock sunt disponibile pe https://momoclock.ro/product-category/campanie-stayin-alive/.

“Orice business din HORECA întâmpină greutăți mari în acest moment: cu atât mai mult unul recent înființat, așa cum este Mom o’clock. După aproximativ 1 an de funcționare, nu reușisem încă să amortizăm investiția inițială, dar aveam toate premisele pentru ca în 2020 să înregistrăm rezultate financiare excelente. Chiar dacă proiectul este acum în impas, nu este timpul pierdut și nu renunțăm.
Totuși, suntem conștiente că ne va fi foarte greu, spre imposibil, să ne revenim fară un sprijin, în condițiile în care resursele inițiale au fost alocate amenajării cafenelei și susținerii acesteia în perioadele cu trafic mai redus. De aceea, avem mare nevoie de ajutorul comunității de părinți, pentru a putea duce mai departe misiunea noastră. Orice susținere ne ajută să repunem pe picioare locul de socializare al mamelor și să îl însuflețim, când va veni momentul, cu chicoteli de copii și râsete de mămici”, spune OanaBoia – co-fondator Mom o’clock.

Mom oclock_camera de joaca

În plus, deși este o perioadă plină de provocări, pentru a fi alături de comunitatea formată (aproape 14.000 de followeri pe FB), dar și pentru a rămâne un business relevant, antreprenoarele au mai multe inițiative. Acestea au îmbunătățit platforma online www.momoclock.ro, lucrează pentru a definitiva kit-ul de franciză și oferă gratuit, prin live streaming, cele mai îndrăgite activități care se organizau fizic în cafenea.

“Situația nu e roz, dar noi nu ne pierdem optimismul. Mamele vor avea nevoie de acest loc mai mult ca oricând după perioada de izolare, așa că vrem să ne asigurăm că vom putea supraviețui între timp și că vom dispune de resursele necesare pentru a relua activitatea atunci când va fi cazul. Bineînțeles, între timp, vrem să contribuim pentru ca timpul petrecut acasă să fie cât mai util și totodată relaxant posibil pentru părinții cu copii mici, așa că oferim aceste activități online. Tot la capitolul “adaptare” am regândit și strategia de investiții pe viitor – de exemplu amenajarea terasei care era în plan pentru această vară s-a transformat în proiect DIY pentru eficientizarea costurilor și a riscurilor.” a declarat Andra Sima-Pencea – co-fondator Mom o’clock.

Despre Mom o’clock

Mom o’clock este un spațiu amenajat pentru adulți (tăticii sunt și ei bine-veniți), însă gândit să fie baby friendly: întreaga infrastructură a cafenelei ține cont de nevoile părinților la început de drum, așa încât dispune de facilități nemaiîntâlnite în alte locuri: parcare pentru cărucioare, cameră pentru înfășat și alăptare, zone de joacă integrate în cafenea, o sală de cursuri pentru activități mama și bebe, dar și meniu adaptat nevoilor celor mici. Cafeneaua poate fi vizitată virtual prin tur 3D, iar mai multe informații despre facilitățile cafenelei pot fi găsite aici.

Mom o’clock e mai mult decât o cafenea, este un brand cu o misiune: aceea de a ușura experiența maternității și de a o face mai activă și mai socială prin tot ceea ce face și oferă clienților săi. Socializarea contribuie semnificativ la sănătatea psiho-emoțională a mamei și așa cum se știe o mamă fericită înseamnă și un copil fericit și un tată liniștit.

Cafeneaua se află în zona parcului Herăstrău, pe strada Pictor Barbu Iscovescu, nr. 30.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.