expoplast Sibiu 2019

Vascar și Cohn&Jansen JWT lansează campania națională de comunicare „Moldova invită România la masă”

Chiar dacă între regiunile istorice ale țării mai sunt lucruri de împărțit, când ne așezăm la masă cu toții suntem mândri de românii de pretutindeni.

Moldovenii, știuți, de altfel, ca împăciuitori, deschiși și prietenoși, invită pe toată lumea să guste din bunătățile lor în campania “Moldova invită România la masă”, realizată de producătorul vasluian Vascar, pentru promovarea brandului Moldova în Bucate.


Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne din România, a dezvoltat alături de Cohn&Jansen JTW, campania de promovare a brandului Moldova în Bucate, sub care sunt reunite rețete tradiționale din zona Moldovei, una dintre cele mai reprezentative pentru arta culinară românească.

Campania are ca obiective creșterea notorietății brandului Moldova în Bucate și stimularea cât mai multor consumatori să încerce noile preparate din carne, care sunt în același timp gustoase, dar și realizate după rețete tradiționale, ce aduc aminte de gustul mâncării de acasă.

Rețetele din zona Moldovei, deși proverbială pentru mâncarea ce face cinste artei culinare românești, nu au avut până acum niciun reprezentant care să le reamintească românilor de unde provine faima acestei zone.  Vascar și-a asumat această misiune și a strâns mai multe rețete din Moldova, zonă culinară slab reprezentată pe piața din România.


„Principala preocupare Vascar a fost mereu să creeze produse savuroase, de cea mai bună calitate, pe bază de rețete tradiționale, de care să se bucure toți românii, indiferent de regiunea de unde provin. Și, firesc, pasul următor a fost să dezvoltăm o campanie de comunicare care să pună regiunea Moldovei în prim plan, dar și să amintească tuturor românilor de emoția unor  momente culinare din trecut. Și, foarte important, să stârnească pofta. Propunerea creativă a agenției Cohn&Jansen JWT răspunde întocmai dorinței noastre” spune Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.

Mâncărurile Moldova în Bucate vin să aducă un omagiu tuturor mâncărurilor care au marcat momente importante din viața românilor – fie că vorbim de sărbătorile cu familia, mesele improvizate în vârf de munte, adunările cu prieteni buni sau mesele delicioase de la restautantele cu specific românesc, la care se petrece până la dimineață.

„Soluția creativă a venit pornind de la celebra ospitalitate moldovenească. Așa am ajuns să invităm toată România la masă și să o facem să-și amintească cele mai frumoase experiențe culinare. Inspirați din ambalajele alb negru, am construit universul vizual Moldova în Bucate și l-am populat cu România anilor ‘80 –’90, de la teneșii de Drăgășani până la gecile de blugi obligatorii, în care cu toții ne recunoaștem și de care ne amintim cu drag.” spune Alexandru Negoescu, Deputy Creative Director Cohn&Jansen JWT.


Echipa Cohn&Jansen JWT, care a dezvoltat campania “Moldova invită România la masă”,  este alcatuită din:
Andrei Cohn – Creative Director
Alex Negoescu – Deputy Creative Director
Adi Marciu – Art Director
Alexandra Manoilă – Copywriter
Diana Caracotă – Strategic Planner
Monica Rădulescu – Planner, Head of Digital
Ruxandra Săvulescu – Client Service Director
Iulia Niculae – Account Director
Bianca Căuc – Account Executive
Ilinca Dumitrescu – Producator AV

Campania se desfășoară la nivel național, în perioada 6 iunie – 17 iulie și cuprinde un mix compus din 12 stații TV – ProTV, Acasă, Procinema, KanalD, Antena 3, Național TV, Romania TV, Antena Stars, Realitatea TV, AXN, History Channel, Paramount, Film Café –  activări instore și PR.

Spotul campaniei:

Sub brandul „Moldova în Bucate” Vascar produce mâncăruri la cutie după rețete din bucătaria tradițională moldovenească: ciorbă rădăuțeană, ciorbă de fasole cu afumătură, sărmăluțe, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costiță și cârnăciori cu fasole. Gama de mâncăruri s-a îmbogățit recent cu încă două sortimente: tocăniță de cartofi cu pulpă de porc și ghiveci de legume, un produs de post.

Despre Vascar

Cu peste 30 de ani de experiență și o cifră de afaceri de aproape 61.2 milioane de lei în 2015, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne din România, oferind produse nu doar gustoase, ci și sănătoase.

Vascar procesează și comercializează preparate din carne, pateuri, conserve din carne și mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate.

Pentru Vascar lucrează mai mult de 300 de angajați, iar compania deține o fabrică de procesare și 20 magazine proprii în regiunea Moldovei. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri.

Vascar este o companie care produce preparate “marcă proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image și Lidl.

Compania Vascar a fost înființată în 1984 la Vaslui.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *