Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Moise Guran deschide “Clubul celor care muncesc in Romania”

Campania pentru susţinerea produselor româneşti începe din 6 septembrie, la TVR 1 şi TVR+

Din 6 septembrie, Moise Guran demarează un nou proiect la TVR 1 şi TVR+, o campanie pentru susţinerea produselor fabricate în România. Campania „Clubul celor care muncesc în România” va fi difuzată sub forma unei serii de fillere, pe care telespectatorii le vor putea urmări, în luna septembrie, în fiecare vineri, de la orele 14.55, 18.55 sau 20.55, urmând ca din luna octombrie acestea să fie difuzate de luni până vineri.

Materialele sunt produse jurnalistice filmate de Moise Guran în fabrici şi uzine, cu personaje reale, în situaţii obişnuite de viaţă, care ajung să conştientizeze că, dacă îşi cheltuiesc banii pe produse româneşti, plătesc, de fapt, salariul unui alt român. Sunt filme scurte, cu o durată de aproximativ 3 minute, practic scurte lecţii de economie elementară, menite să schimbe optica românilor în legătură cu produsele româneşti.

„Indiferent de numele său, indiferent de numele patronului care îl face, un produs românesc este un produs care dă de lucru oamenilor din România. Clubul celor care muncesc în România este o campanie de retrezire a conştiinţei naţionale şi de stimulare a muncii. Le arătăm oamenilor drumul produselor din fabrică şi până la raft, şi înapoi – de la opţiunea de cumpărăre şi până la locul de muncă astfel creat”, explică Moise Guran.

Moise a convins mai multe companii puternice şi de tradiţie din România să se alăture TVR pentru susţinerea acestei campanii. Între ele se numără Petrom, Dacia, Banca Transilvania, Carpatcement şi multe altele.

Filmul difuzat pe 6 septembrie în cadrul campaniei „Clubul celor care muncesc în România” are ca personaj un electrician care, în drum spre casă, se opreşte la magazin să-şi cumpere spaghete. Jurnalistul îl preia în momentul în care omul este în dilemă privind opţiunea de la raft. Îl duce într-o fabrică românească de paste făinoase, unde un inginer îi explică mai multe despre aceste produse, făcându-l să înţeleagă şi cât de important este ca banii cheltuiţi de el să meargă către produse fabricate în România.

Moise Guran la TVR
Din octombrie 2010, Moise Guran produce şi realizează la TVR emisiunea de analize economice şi infotainment Ora de business. Din septembrie 2013, Ora de business a devenit Biziday, schimbându-şi ora de difuzare în grila TVR 1: emisiunea este acum transmisă de la ora 22.30, în zilele de luni, marţi şi miercuri. Cei care iubesc brandul Ora de business îl pot regăsi în grilă în fiecare joi, de la ora 19.00, sub forma unui talk-show pe teme de economie.

Moise Guran este absolvent al Facultăţii de Drept şi al Şcolii BBC pentru televiziune şi are o experienţă de 18 ani ca jurnalist specializat pe probleme economice, atât în presa scrisă, cât şi în televiziune şi radio.

Bucuresti, 04.09.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.