Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Modulo Consulting recomanda Avaya IP Office, solutia de comunicare integrata destinata IMM-urilor

Printr-un parteneriat strategic încheiat cu Avaya, furnizor de top de soluţii de comunicare şi colaborare, Tenora, divizia de soluţii VoIP a Modulo Consulting, comercializează şi implementează în România una dintre cele mai eficiente soluţii de comunicare integrată pentru firmele mici şi mijlocii.

Furnizorul de soluţii profesionale IT Modulo Consulting (//www.modulo.ro) anunţă parteneriatul strategic cu Avaya, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de comunicare şi colaborare din lume, prin care va comercializa şi implementa IP Office, produsul dedicat firmelor mici şi mijlocii. Avaya IP Office este gândit să susţină dezvoltarea IMM-urilor, crescând o dată cu afacerile acestora. Soluţia ce tocmai a fost adăugată în portofoliul Tenora, divizia de soluţii VoIP a companiei româneşti, răspunde tuturor nevoilor de comunicare ale unui mediu de afaceri modern, rămânând însă eficientă din punct de vedere al costurilor ce ţin de implementare, extindere şi integrare cu echipamentele existente.

Avaya IP Office susţine eforturile companiilor de a-şi spori eficienţa afacerii şi a departamentelor de relaţii cu clienţii oferindu-le angajaţilor mijloace de comunicare de care au nevoie pentru a obţine cele mai bune rezultate. Soluţia îmbină funcţionalităţi ce ţin serviciile de voce şi date cu platforma de aplicaţii, oferind astfel o mai bună organizare şi eficienţă a sistemului de comunicare.

IP Office poate fi configurat pentru diferite scenarii de utilizare – fie pentru un singur sediu, fie pentru o filială de mai mică sau de mai mare anvergură, fie pentru a funcţiona pe post de call center – alegând una dintre cele cinci variante ale soluţiei, Basic, Essential, Preferred, Advances sau Server. Se poate pleca de la un sistem simplu de telefonie şi ajunge la sisteme de conferinţe pentru până la 128 de participanţi, la care se adaugă înregistrarea convorbirilor, mesagerie vocală şi integrarea acesteia cu serviciul de email, mesagerie instantanee, controlul apelurilor de pe mobil sau serviciul de conferinţă pe dispozitive mobile. De asemeni, server-ul oferă şi funcţionalităţi de gateway de reţea (pentru acces la Internet), având disponibile aplicaţii de securitate, un sistem de raportare pentru eficienţa comunicării şi multe altele.

„IP Office este ideal pentru IMM-urile pentru care disponibilitatea pentru clienţi este o necesitate de maximă împortanţă. Pentru a rămâne competitivă, o companie trebuie să deţină controlul comunicaţiilor, fără să depindă de un furnizor de telefonie sau de altul. De aceea, le punem la dispoziţie echipamente şi soluţii care să le permită această independenţă în comunicare. Fiind uşor de folosit indiferent de gradul de complexitate ales, cu soluţia Avaya, dincolo de eficienţa costurilor de implementare, mentenanţă şi mărire a capacităţii de comunicare, firmele economisesc şi timp şi resurse investite în pregătirea personalului pentru a utiliza eficient noua soluţie de comunicare”, a explicat Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting.

Cu Avaya IP Office companiile mici şi mijlocii pot:
● trece de la un sistem de bază de telefonie la o soluţie sofisticată de comunicare integrată
● creşte de la 5 la 1000 de angajaţi în cadrul aceluiaşi sediu fără a întîmpina dificultăţi în capacitatea de comunicare
● crea reţele de până la 32 de puncte de lucru/filiale diferite
● oferi rapid canale de comunicare pentru toate tipurile de aganjaţi – cei prezenţi la birou, cei cu deplasări frecvente, recepţionişti, agenţi de suport şi de relaţii cu clienţii, supervizorii acestora, cei care lucrează de acasă, etc.
● utiliza telefoane IP (SIP sau H.323), digitale sau analogice în orice combinaţie
● să îşi extindă soluţia de comunicare pe măsură ce afacerea creşte pe baza sistemului existent, fără să fie nevoite să înlocuiască tehnologia în care au investit deja
● crea cel mai productiv personal mobil prin utilizarea aplicaţiilor IP Office ce susţin mobilitatea forţei de muncă – mesagerie instantanee, control total al apelurilor telefonice, geo-locaţie, conferinţe, aceste aplicaţii fiind disponibile pentru laptopuri, tablete sau telefoane mobile.

La nivel global, sunt instalate peste 266 000 de sisteme Avaya IP Office, prezenţă ce îl transformă în liderul pieţei de comunicare integrată pentru firme mici şi mijlocii. Soluţia a câştigat de două ori titlul de “Produs de Comunicaţii Integrate al Anului 2012”, distincţii oferite de TMC şi Frost & Sullivan.

Despre Modulo Consulting

Cu peste 10 ani de experienţă în domenii ale segmentului IT&C precum consultanţă, management de proiect, soluţii avansate pentru companii, Modulo Consulting oferă companiilor servicii profesionale, personalizate și complete. Prin divizia Tenora, Modulo Consulting asigură livrarea de echipamente şi telefoane VoIP, consultanţă şi integrare pentru soluţii VoIP complete. Pentru mai multe detalii, vizitaţi //www.modulo.ro.

Bucuresti, 25.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.