free download 78 travel guides written by experts

Modelul de referinta i40 poarta Hyundai catre noi orizonturi in Europa

Hyundai este hotarata sa transforme felul in care acest brand a fost privit in mod traditional in Europa, prin lansarea lui i40, un model complet nou si foarte dinamic, ce va fi dezvaluit in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva.

Modelul i40, care a fost conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Rüsselsheim, Germania, va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai catre o pozitionare „premium moderna” pe continent, oferind consumatorilor calitate si caracteristici de top la un pret accesibil.

Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cea mai buna garantie din industrie: cinci ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri. Acest pachet a atras numerosi clienti catre marca in anul 2010, datorita combinatiei de 5 ani garantie integrala, 5 ani asistenta rutiera, precum si 5 ani de verificari tehnice periodice, conform pasaportului de service.

„Noul i40 reflecta intocmai spiritul noului slogan al marcii Hyundai, „New Thinking. New Posibilities”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe. „Modelul i40 este un indicator al progresului facut de Hyundai in ultimii ani si reflecta perfect ideea noastra de marca „premium moderna”.

„Am putea afirma ca i40 este noul nostru model cu cea mai mare insemnatate in ultimii ani. Asteptam cu nerabdare lansarea acestui model pe piata si suntem de parere ca se va bucura de un real succes in segmentul D, cunoscut drept unul dintre cele mai competitive segmente in Europa. Prin decizia de a lansa intai varianta Wagon, un tip de caroserie care a insumat peste 50% din vanzarile acestui segment in Europa, speram sa facem o impresie imediata soferilor europeni,” a adaugat Rushforth.

Hyundai se asteapta ca segmentul D sa inregistreze o crestere de 12.6% in Europa, in urmatorii 5 ani, expertii din industrie previzionand vanzari de 890.000 unitati pana in 2016. Avand un target foarte curajos, de 60.000 de unitati comercializate in 2012 – primul an complet de comercializare – Hyundai va concura cu Toyota Avensis pentru unul dintre primele cinci locuri ale clasamentului vanzarilor acestui segment.

Evolutia marcii Hyundai in Europa este caracterizata de stilul unic de design al companiei, denumit „fluidic sculpture” (sculptura fluida), care-i ofera modelului i40 o forma dinamica si originala. Modelul i40 mentine insemnele caracteristice marcii, precum grila hexagonala, pentru a alcatui o imagine contemporana, ce impune respect. Aceasta imagine este accentuata de liniile pline de caracter ce conecteaza partea frontala cu partea din spate a vehiculului, completand astfel stilul atragator si sofisticat al lui i40.

Designul sportiv al modelului i40 nu are un impact negativ asupra nivelului de confort. Se remarca ampatamentul de 2,77 metri si cele mai generoase dimensiuni din clasa pentru cap (1.025mm), umeri (1.455mm), si picioare (1.170mm). Spatiul impresionant promite tuturor ocupantilor cea mai confortabila calatorie oferita de o masina din segmentul D.

Capacitatea de depozitare a noului i40 il situeaza la nivelul competitiei din acest segment prin volumul de 553 de litri, disponibil cu bancheta spate ridicata, si pana la 1.719 litri, cu bancheta spate rabatata.

Noul i40 va fi disponibil cu o gama de patru motorizari Euro V: doua pe benzina si doua diesel. Aceste motoare acopera o gama de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plaja larga de turatii, ceea ce face din i40 un vehicul placut de condus, atat in oras, cat si in afara acestuia. Modeull va fi disponibil atat cu transmisii manuale, cat si cu transmisii automate.

Datorita vanzarilor de motoare diesel, care acopera 75% din totalul acestui segment, Hyundai anticipeaza ca motorul U-II de 1,7 litri diesel, care dezvolta 136 CP, va fi cel mai popular motor, atat pentru clientii persoana fizica, cat si pentru clientii de flota. Noul propulsor de 2,0 litri GDI al marcii, denumit „Nu”, isi face debutul pe modelul i40, dezvoltand performante excelente corelate cu un consum de carburant extrem de redus. Pe scurt, Hyundai se asteapta la un raport 65/35% intre motoarele diesel si cele pe benzina in cazul vanzarilor de i40.

In ceea ce priveste protectia mediului inconjurator, noul i40 va beneficia de cele mai noi tehnologii dezvoltate prin programul eco Blue Drive™ Hyundai, inclusiv de sistemul Stop & Go (ISG), anvelope cu rezistenta redusa la inaintare si un sistem de management al alternatorului (AMS).

Atunci cand se combina caracteristicile Blue Drive cu propulsorul diesel U-II de 1,7 litri, ce produce 115 CP, rezultatele sunt impresionante: emisii de CO2 de numai 113g/km si un consum de carburant de 4.3 l/100km, ce fac din i40 cel mai ecologic vehicul din clasa sa .

Hyundai si-a exprimat intotdeauna dorinta de a deschide drumul in industria auto catre protectia sustenabila a mediului inconjurator, iar i40 subliniaza dedicarea de care compania da dovada in a oferi vehicule cu performante ecologice situate in varful clasei.

Oferind in standard numeroase dotari de top, care in mod normal sunt disponibile doar ca optiuni in randurile competitiei, echiparea generoasa a lui i40 promite sa fie unul dintre principalele atuuri ce vor atrage potentialii clienti.

Lista dotarilor de top include sistemul inteligent de parcare si sistemul de mentinere a benzii de rulare, precum si sistemul de conectivitate cu tehnologie Bluetooth® cu recunoastere vocala si navigatie cu camera pentru mersul cu spatele. In ceea ce priveste confortul, i40 va fi disponibil cu frana de parcare electrica, scaune fata ventilate, scaune spate incalzite si rabatabile, precum si dotari noi pentru acest segment, precum sistem automat de dezaburire si volan incalzit.

Optiuni avansate de iluminare, precum lumini de zi in standard cu faruri cu Xenon sau instrumente de bord afisate pe un ecran LCD, vor intari pozitia lui i40 in fruntea gamei Hyundai si in segmentul D din Europa.

{mosimage}Modelul i40 foloseste cele mai noi tehnologii de siguranta activa si pasiva, menite sa asigure protectie maxima pentru pasageri. Caracteristicile de siguranta activa, care sunt oferite in standard in majoritatea tarilor, includ ESP (controlul electronic al stabilitatii), ABS (sistem de franare care previne blocarea rotilor), Hill Start Assist Control (sistem de asistenta la plecarea din panta), VSM (sistem de management al stabilitatii vehiculului), Brake Assist System (sistem de asistenta la franare) si Emergency Stop Signal (pornirea luminilor de avarie in cazul franarii de urgenta).

In ceea ce priveste siguranta pasiva, fiecare i40 european va fi dotat cu pana la noua airbag-uri – frontale, laterale si cortina, precum si cu airbag pentru genunchi, disponibil in standard pentru toate variantele. Hyundai anticipeaza ca i40 va duce mai departe excelentul istoric al companiei in ceea ce priveste siguranta si ca va obtine rezultatul maxim, de cinci stele, la testele de impact Euro NCAP.

Rushforth, Senior Vice President al marcii, a adaugat: „i40 combina perfect cele patru elemente care alcatuiesc valorile Hyundai: caracterul practic, performanta, eficienta si stilul. Designerii si inginerii nostri au produs o masina care incorporeaza tot ceea ce cauta consumatorii europeni la o masina din segmentul D. Avem ambitii mari pentru Hyundai in Europa, iar noul i40 va oferi impulsul de care avem nevoie pentru a ne atinge obiectivele pentru 2011 si mai departe.”

Specificatii tehnice

Hyundai i40 (caroserie wagon)

Toate specificatiile sunt informative – versiunile finale vor fi confirmate la data lansarii

Motoare diesel

1,7-litri 115 CP
Tip / capacitate        U-II, DOHC, patru cilindri, cu dual CVVT / 1685 cmc
Putere / cuplu          115 CP (85 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm (26.5kgm) @ 1250-2750rpm
Emisii                       122 g/km (113 g/km cu sistemul ISG)

1,7-litri 136 CP
Tip / capacitate        U-II, DOHC, patru cilindri, cu dual CVVT / 1685 cmc
Putere / cuplu          136 CP (100 kW) @ 4000 rpm / 325 Nm (32,0kgm) @ 2000-2500 rpm
Emisii                       124 g/km (119 g/km cu sistemul ISG)

Motoare pe benzina

1,6-litri 135 CP
Tip / capacitate        Gamma GDI, patru cilindri, cu dual CVVT / 1591 cmc
Putere / cuplu        135 CP (99 kW) @ 6300 rpm / 164 Nm (16,8kgm) @ 4850 rpm
Emisii            149 g/km (138 g/km cu sistemul ISG)

2,0-litri 177 CP
Tip / capacitate        Nu GDI, patru cilindri, cu dual CVVT / 1999 cmc
Putere / cuplu         177 CP (130 kW) @ 6500 rpm / 208 Nm (21,7kgm) @ 4700 rpm
Emisii                       156 g/km

Transmisii
            1,7 / 115    1,7 / 136    1,6 / 135    2,0 / 177
Manual / nr rapoarte    6         6         6         6
Automata / nr rapoarte    —-         6          —-        6

Suspensii
Fata     Independenta, Tip MacPherson, cu arcuri elicoidale si amortizoare cu gaz. Bara stabilizatoare anti-ruliu.
Spate     Independenta, multi-brat, arcuri elicoidale si amortizoare autoadaptabile (ASD) cu gaz.

Directie
Tip                              MDCP (Directie asistata electric / Motor Driven Power Steering)
Raport                       2,88 ture de volan stanga-dreapta
Raza de bracare     5,46 metri

Frane
Fata                discuri ventilate de 320 mm
Spate             discuri solide de 300 mm

Dimensiuni jante si anvelope
Standard         7,0Jx16     anvelope 205/60 R16
                          7,5Jx17        anvelope 215/50 R17  
                          8,0Jx18        anvelope 225/45 R18

Dimensiuni (mm)
Exterior
Lungime totala        4770
Latime totala            1815 (excluzand oglinzile laterale)
Inaltime totala          1470
Ampatament            2770
Consola fata              920
Consola spate        1080
Ecartament fata      1591
Ecartament spate  1597  

Interior                                            Fata             Spate
Spatiu pentru cap                        1025             985
Spatiu pentru picioare                1170             850
Spatiu pentru umeri                    1455           1420

Volum
Rezervor (litri)        70 litri
Portbagaj               553 / 1719 litri (bancheta spate ridicata / rabatata)

Greutate*  (transmisie manuala)
                1,7 / 115    1,7 / 136    1,6 / 135    2,0 / 177
Masa proprie minima (kg)     TBC***         1485         1385        1410
Masa proprie maxima (kg)    TBC***         1610         1510         1540

Performanta*  (transmisie manuala)
            1,7 / 115    1,7 / 136    1,6 / 135    2,0 / 177
Viteza maxima (km/h)     190          198          195          210
0-130 km/h (sec)             21,3         18.4         19,5        15,3

Consum  (transmisie manuala)
            1,7 / 115    1,7 / 136    1,6 / 135    2,0 / 177
Litri / 100 km**                 4,3        TBC***     TBC***        TBC***
CO2 (g/km)                    122         124         149         156
CO2 (g/km) cu ISG       113         119         138        —-

* Cifrele reprezinta estimarile producatorului
** Ciclu combinat
*** Urmeaza a fi anuntat (To Be Confirmed)

Sursa: Hyundai Auto Romania / TiriacAuto Focsani
    
Despre TiriacAuto Focsani

In luna aprilie a anului 2007 dealer-ul Mega Motors a inceput comercializarea autovehiculelor Hyundai in primul showroom situat in Focsani, judetul Vrancea.

In martie 2008 s-a alaturat grupului TiriacAuto, asociere care a atras dupa sine si o serie de alte dezvoltari ce tin de serviciile oferite si de spatiul in care isi desfasoara activitatea, care trebuie sa respecte cu strictete standardul producatorului Hyundai Motors Company.

Portofoliul de servicii al companiei TiriacAuto Focsani este diversificat si gandit in asa fel incat sa vina in intampinarea nevoilor clientilor, atat prin servicii pre-vanzare cum ar fi gasirea celei mai bune oferte de finantare, cat si prin serviciile post-vanzare, cum ar fi service, garantie, piese de schimb si asistenta rutiera.

Bucuresti, 18.02.2011


{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *