Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mocasinul care celebreaza 50 de ani de pasiune pentru pantofi

ECCO aniversează jumătate de secol prin lansarea unui nou model inspirat din design-ul mocasinului anilor 60-80 şi tehnologia prezentului: ECCO Mind.

ECCO Mind ilustrează perfect valorile design-ului nordic. Îmbinând esteticul cu funcţionalul, unul dintre designerii şefi, Niki Taestensen, a ales piele suplă de cămilă pentru partea superioară şi tot piele pentru căptuşeală. Pentru brantul moale, designer-ul ECCO a folosit sistemul patentat Confort Fybre, ce asigură piciorului un mediu răcoros şi igienic. Talpa, injectată din poliuretan, este uşoară şi flexibilă, oferind piciorului confortul de care are nevoie pentru întreaga zi.

Fiecare pantof vine cu două şireturi, unul crem şi unul într-o culoare vie. ECCO Mind sunt disponibili într-o gamă variată de culori: negru, fucsia, albastru, gri deschis, maron sau crem.

Cei mai populari pantofi ECCO – care au adus faimă mărcii scandinave – au fost sursă de inspiraţie pentru modelul MIND:
· ECCO Joke a apărut în anii 1970 şi este primul pantof care a avut pe talpă logo-ul ECCO. El este emblema firmei ECCO, un model clasic ce se adresează femeilor, bărbaţilor şi copiilor.
· ECCO Free şi Time au reuşit să transforme brandul într-un succes internaţional, în anii 1980.

Găsiţi mai jos imagini cu modele care au inspirat ECCO Mind, iar aici un clip de prezentare al acestuia.

Modele revoluţionare şi patentate

ECCO Mind nu este singurul produs care are la bază o tehnologie unică, ce a reuşit să revoluţioneze industria pantofului. În 1980, ECCO Life şi Soft au avut vânzări uriaşe în Scandinavia şi au atras cumpărători de peste tot din Europa. Chiar şi la 30 de ani de la lansare, ECCO Soft rămâne cel mai bine vândut model de pantofi din istoria companiei. Designerul șef Ejnar Truelsen povesteşte: „ECCO Soft a reprezentat începutul unei noi generații de produse, precum și debutul tehnologiei noastre revoluționare de producție, care a transformat radical producția de pantofi”.

În 2000, o colaborare strânsă cu Institutul German al Sportului din Köln a dus la crearea unor pantofi sport BIOM, care ajută la poziţionarea corectă a piciorului, indiferent de activitatea în care este implicat cel care îi poartă. Ei au fost concepuţi pe baza studiilor ECCO, legate de anatomia şi biomecanica piciorului.

În 2012, ECCO a creat modelul Sculptured 65. El reprezintă un pantof cu toc înalt de 6,5 cm, creat în urma unui studiu realizat pe un panel de 2.500 de femei. Pantoful a fost creat într-un mod special, astfel încât femeile care aleg ECCO Sculptured să nu mai simtă durerile de spate, picioarele umflate şi dureroase, aşa cum se întâmplă la pantofii normali.

Bucuresti, 23.04.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.