Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mirinda schimba cursul istoriei cu noul sortiment de pere

Mirinda

MirindaSub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piața din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte răspândit și apreciat printre români. Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie și struguri.

În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în poveștile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt și un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.
“Para este un fruct autentic, foarte răspândit și apreciat, dar care nu se bucură de aceeași celebritate ca mărul – personaj principal în atâtea povești. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercițiu distractiv alături de noi și să își imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.

Poveștile noii campanii Mirinda Pară sunt comunicate prin spot TV, prin canalele de social media și prin activități de PR.

Din partea PepsiCo, echipa implicată în dezvoltarea campaniei Mirinda este formată din: Călin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România), Claudia Crișan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România), Lavinia Barbu (Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România) și Ana-Maria Năstase (PR Specialist, PepsiCo România).

Spotul TV și materialele campaniei au fost realizate de echipa Grafitti BBDO, alături de casa de producție Studioset.

Planul de media a fost pregătit de OMD România: Răzvan Meirosu (Media Director, OMD România) și Andrei Albu (Media Manager, OMD România).

Activitățile de PR sunt realizate de Golin, cu echipa formată din: Irina Roncea (Director, Corporate Division, Golin București), Ștefan Alina (Manager, Corporate Division, Golin București), Raluca Stoica (Media Associate, Corporate Division, Golin București), Raluca Duță (Chief of The Bridge, Golin București) și Ioana Samoilă (Digital Associate, Golin București).

Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L și de 2,25L. Mai multe informații despre noul sortiment Mirinda sunt disponibile în magazine și pe pagina de Facebook a Mirinda România.

Bucuresti, 07.04.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.