Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Mirela Vasadi, diva hollywoodiana a anilor 70 doar la J adore Tv

Lavinia Vidrean se sărută cu sosia Madonnei!

Belly dancingul este în trend, power-plate-ul rupe gura târgului, boxul nu mai este doar pentru bad boys, iar gimnastica aerobică nu are cum să-şi piardă neofiţii! Este greu să fii în formă, dar „J’adore TV” uşurează corvoada. Duminică, 25 octombrie, între orele 11.00-12.15, Lavinia Vidrean o va convinge pe Mirela Vaşadi să se transforme într-o divă hollywoodiană a anilor 70, iar una dintre concurentele de la „J adore TV” se îndrăgosteşte chiar de…moderatoare, chiar de Lavinia!

N-ai chef să dai din buric? Poartă pantaloni harem! Altfel spus, duminică, telespectatoarele Romantica vor afla totul despre trendul „musulman chic”. Vrei să scapi de zbânţuiala pasivă la power de 2-20? Te învaţă Mirela Vaşadi cum! Vedeta Realitatea Tv vine la „J adore TV” pentru a se transforma într-o divă a anilor 70, o divă hollywoodiană mai sexy chiar şi decât Diana Ross!  Ţi-e frică de deviaţia de sept? Fetele rele nu se tem de nimic!  N-ai veleităţi de "follower"? YSL, YSL…Mai gândeşte-te! Despre cele 20 de piese noi, rezistente în fiecare sezon pe catwalk-uri create de YSL.   Fashion "în formă", vedete "în trend" şi cumpărături din plin! Toate, la „J’adore TV” doar la Romantica!

Şi pentru că cele două concurente care se vor întrece la Romantica în competiţia „J adore TV” sunt nici mai mult, nici mai puţin, decât două fete rele, una dintre ele se îndrăgosteşte de… Lavinia! În emisia de duminică, Lavinia Vidrean se îndrăgosteşte. De una dintre concurente! Şi  ca o fată mai curajoasă şi  mai nonconformistă decât Madonna, Linsday Lohan sau Angelina Jolie, se sărută pasional cu noua cucerire feminină, chiar în emisiune. La J’adore TV!

J`adore TV se adresează tuturor celor pasionaţi de shopping. La Romantica, Lavinia Vidrean arbitrează două concurente care trebuie să treacă prin patru probe pentru ca în final, doar una să câştige premiul cel mare. Shopaholicelor le sunt testate atât instinctele de cumpărătoare profesioniste (simţul preţurilor, al chilipirurilor, al investiţiilor cu perspectivă), cât şi cel de stiliste şi fashioniste pricepute.

Bucuresti, 23.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *