Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Mireasa pentru fiul meu” si Observator 16, din nou pe primul loc in topul audientelor

“Mireasă pentru fiul meu”, cel mai îndrăgit reality-show matrimonial din România, se menţine pe primul loc în clasamentul audienţelor. După o lansare de succes, confirmată de cifrele de audienţă, emisiunea şi-a păstrat şi în zilele următoare poziţia de lider de piaţă. Joi, 1 septembrie, reality-showul moderat de Mirela Boureanu Vaida a urcat din nou pe podium, ocupând primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Acceaşi poziţie a fost ocupată şi de Observator 16, prezentat de Oana Frigescu.

La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a fost leader de piaţă în slotul 10.50 – 11.07, cu un rating de 1 % şi o cotă de piaţă de 10.2 %. Pe locul doi, s-a clasat postul TVR 1 cu un rating de 0.8% şi 8.4 % share, urmat de Naţional TV, care a înregistrat o cotă de piaţă de 7.4 % şi 0.7 procente rating. În timpul ediţiei de ieri, telespectatorii s-au reîntâlnit cu foşti concurenţi ai emisiunii care au discutat despre evenimentele recente apărute în viaţa lor.

Tot ieri, 1 septembrie, Observatorul de la ora 16.00 prezentat de Oana Frigescu, a ocupat din nou primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, jurnalul de ştiri al Antenei 1 a înregistrat în intervalul orar 16.00 – 17.01 o audienţă de 2.2 % şi o cotă de piaţă de 14.5 % la nivelul targetului 15-54 urban, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 1.7 % şi o cotă de piaţă de 11.1 %. În ediţia de ieri a Observator 16, Oana Frigescu a avut-o ca invitată pe Simona Gherghe, moderatoarea emisiunii “Acces Direct” care va reveni din 5 septembrie pe micile ecrane la Antena 1.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 1 septembrie 2011


Bucuresti, 02.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.