Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Mireasa pentru fiul meu” sarbatoreste 1 Decembrie in stil traditional romanesc

Telespectatorii se vor bucura de muzică şi artă populară, costume tradiţionale, invitaţi speciali şi multă voie bună!

De 1 decembrie, îndrăgitul reality show „Mireasă pentru fiul meu” va oferi celor de acasă momente deosebite în cadrul a două ediţii speciale, difuzate de la ora 12.00 şi de la ora 14.00. Alături de frumoasa prezentatoare Mirela Boureanu Vaida, telespectatorii vor sărbători Ziua Naţională a României în stil tradiţional, cu muzică şi artă populară, invitaţi speciali şi multă voie bună! Pentru aceste ediţii speciale, atât Mirela Boureanu Vaida cât şi concurenţii vor purta costume populare şi vor intra într-o competiţie muzicală, interpretând melodii din folclor foarte îndrăgite de publicul român. Surprizele nu se opresc însă aici! De 1 decembrie, la „Mireasă pentru fiul meu” vor veni în calitate de invitaţi speciali Mioara Velicu, Mariana Ionescu Căpitănescu, Gelu Voicu, Gheorghe Turda şi Ansamblul Doina Gorjului!

Petrecere în stil tradiţional românesc la “Mireasă pentru fiul meu” de 1 decembrie! Pentru prima oară, cei de acasă îi vor putea admira pe mirii şi miresele acestei ediţii, dar şi pe frumoasa prezentatoare a reality-showului îmbrăcând straie populare şi interpretând melodii din folclor. În cadrul acestor ediţii speciale, telespectatorii vor avea ocazia de a o descoperi pe Mirela Boureanu Vaida şi într-un alt rol decât cel de moderator al reality-showului. În premieră, în cadrul emisiunii pe care o prezintă, Mirela va interpreta pentru telespectatorii Antena 1 melodii îndrăgite precum “Noi suntem români”, “Doamne, ocroteşte-i pe români”, “Aşa-i românul” şi va pregăti alături de concurenţi multe alte surprize pentru cei de acasă.

Concurenţii reality showului se vor organiza în patru echipe care vor primi numele unor regiuni din România, mai exact Muntenia, Moldova, Ardeal şi Oltenia, fiecare dintre aceste echipe fiind susţinută de către o vedetă, invitat special al emisiunii. De pregătirea muzicală a echipelor s-a ocupat chiar prezentatoarea emisiunii, Mirela Boureanu Vaida, susţinută şi de invitaţii speciali ai ediţiei. Telespectatorii vor putea vedea pe lângă spectacolul propriu-zis şi imagini din timpul pregătirilor, care vor fi difuzate în ediţia de gală de la ora 12.00. De la ora 14.00, cei de acasă vor putea fi parte dintr-o adevărată petrecere în stil tradiţional românesc, cu muzică şi dansuri populare. Pe lângă prestaţiile concurenţilor, telespectatorii vor putea vedea lucrând şi câţiva meşteri populari români, în platoul emisiunii fiind amenajat un spaţiu dedicat artei populare. La finalul spectacolului, telespectatorii vor putea vota echipa care le-a plăcut cel mai mult, urmând că învingătorii să primească un premiu atractiv!

Ieri, 29 noiembrie, “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând pe tronsonul orar 10:46 – 11:05, un rating de 1,3 % şi 14,3 % cotă de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Pro TV cu 0,7 % rating şi 7,9 procente cotă de piaţă. A treia poziţie a fost ocupată de Antena 3, care a înregistrat un rating de 0,7 % şi 7,1 % share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:58 – 16:00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1,4 % şi 14,3 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 0,9 % rating şi 9,2 % cotă de piaţă. Al treilea loc a fost ocupat de postul Kanal D, cu 0,7 % rating şi 6,6 % share.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 29 noiembrie 2011


Bucuresti, 30.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.