free download 78 travel guides written by experts

“Mireasa pentru fiul meu”, lider de piata

“Mireasă pentru fiul meu”, reality-showul moderat de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat ieri, 22 septembrie, pe primul loc în clasamentul audienţelor, pe ambele intervale orare de difuzare. În cadrul ediţiior de joi, telespectatorii au avut ocazia de a-i revedea pe concurenţii lor preferaţi, urmând ca astăzi, de la 20.20, să se bucure de noi surprize şi momente emoţionante într-o nouă ediţie de gală a emisiunii.

Astfel, la nivelul target-ului 15-54 urban, emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând ieri, 22 septembrie, pe tronsonul orar 10.45 – 11.05, un rating de 1% şi 12.3% cotă de piaţă. Pe locul secund s-a situat postul Pro TV cu 0.7 % rating şi 9.4 procente cotă de piaţă.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 14.00 – 16.00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.3% şi 13.2% share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1.1% rating şi 11.4% cotă de piaţă.

În această seară, de la ora 20.20, “Mireasă pentru fiul meu” se pregăteşte de o nouă ediţie de gală. După ce s-au cunoscut doar prin intermediul fotografiilor, vinerea aceasta, concurenţii din cadrul reality-showului se vor întâlni pentru prima dată faţă în faţă. Telespectatorii vor descoperi care sunt primele lor reacţii şi dacă impresiile formate iniţial se vor schimba.

Tot în cadrul acestei ediţii de gală, concurentele vor trece prin emoţiile primelor nominalizări pentru eliminare. Mamele şi băieţii vor avea un cuvânt important de spus, însă cel mai mult în această eliminare va conta votul telespectatorilor. Ca şi în cazul ediţiei de gală a săptămânii trecute, Mirela Boureanu Vaida le va dezvălui concurenţilor şi bineînţeles telespectatorilor Antena 1, numele “Mamei săptămânii”, dar şi al “Miresei săptămânii”. Săptămâna viitoare, “Mireasa pentru fiul meu” va fi difuzată în două intervale orare, de la 10.50 şi de la ora 14.00, urmând ca vineri telespectatorii să revadă concurenţii lor preferaţi şi în ediţia de gală, difuzată de postul Antena 1, de la ora 20.20.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este facută pe targeturile 15-54 urban
Perioada 22 septembrie 2011


Bucuresti, 23.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *