Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Mireasa pentru fiul meu”, in fruntea clasamentului de audienta

Marţi, 13 septembrie, “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune prezentată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor.

Cel mai îndrăgit reality-show matrimonial, “Mireasă pentru fiul meu” s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând ieri, 13 septembrie, pe tronsonul orar 10.50 – 11.08, un rating de 1.1% şi 11.1 % cotă de piaţă la nivelul targetului all urban. Pe locul secund s-a situat postul TVR 1 cu 10.4 procente cotă de piaţă şi 1.1 % rating. A treia poziţie a fost ocupată de Pro TV, care a înregistrat un rating de 1 % şi 9.9 % share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 14.00 – 15.59, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.3 % şi 11.7 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1.3 % rating şi 11.6% cotă de piaţă. Al treilea loc a fost ocupat de Kanal D, cu 0.7% rating şi 6.7% share.

Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor s-a situat ieri şi emisiunea “Acces Direct” prezentată de Simona Gherghe. Astfel, la nivelul target-ului all urban, “Acces Direct” a fost leader de piaţă în slotul 17.01 – 18.58, cu un rating de 3.7% şi o cotă de piaţă de 17.5%. Pe locul doi s-a clasat Pro TV cu un rating de 3.3% şi o cotă de piaţă de 15.3%.

În cadrul ediţiilor “Mireasă pentru fiul meu” difuzate ieri, Mirela Boureanu Vaida le-a provocat pe frumoasele concurente la o discuţie despre prima întâlnire din cadrul reality-showului. Pentru a face această întâlnire posibilă, fiecare mamă a ales o fată din cele 12 aflate în casă pentru a se întâlni cu fiul său, iar fetele au desemnat şi ele un băiat preferat, bazându-se pe descrierile făcute de mame. Concurenta care a primit cele mai multe voturi din partea mamelor s-a întâlnit cu băiatul pentru care a optat. Primele impresii despre întâlnire au fost dezvăluite telespectatorilor în cadrul ediţiilor difuzate ieri. Săptămâna aceasta, “Mireasă pentru fiul meu” va fi difuzată în două momente ale zilei, de la 10.50 şi de la ora 14.00, urmând ca vineri seara, telespectatorii să revadă concurenţii lor preferaţi şi de la ora 20.20, într-o ediţie de gală a emisiunii, prezentată de Mirela Boureanu Vaida.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban şi all urban
Perioada 13 septembrie 2011

Bucuresti, 14.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.