free download 78 travel guides written by experts

Mireasa pentru fiul meu, in fiecare zi lider de piata

Şi săptămâna aceasta, telespectatorii au fost în fiecare zi alături de “Mireasă pentru fiul meu”, ediţia difuzată de la ora 14.00 impunându-se şi ieri lider de piaţă la nivelul targetului all urban. Joia aceasta, cei de acasă au descoperit care este motivul noii dispute dintre Adrian şi Andrada, ce au discutat Andreea şi Andrada despre controversatul concurent, cum evoluează relaţiile în concurs şi alte subiecte inedite din viaţa îndrăgiţilor concurenţi. Astăzi, de 1 iunie, alături de Mirela Boureanu Vaida şi concurenţii Mireasă pentru fiul meu, cei de acasă retrăiesc cele mai frumoase jocuri ale copilăriei. Distracţia va continua şi pe 2 iunie, de la ora 14.00 şi de la 17.00, când telespectatorii vor afla povestiri inedite din copilăria concurenţilor.

De la începutul săptămânii, Antena 1 a fost lider de piaţă în slotul 14.00-16.00 cu Mireasă pentru fiul meu, ediţia de ieri clasându-se din nou pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu 2,8 % rating şi 16,1% cotă de piaţă. Poziţia a doua în clasament a fost ocupată de Antena 3 cu 1,5% rating şi 8,7% cotă de piaţă, în timp ce Pro Tv s-a situat pe cea de-a treia poziţie înregistrând 1,4 procente rating şi 7,8% share. Ediţia de după amiază Mireasă pentru fiul meu a ocupat primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, cu 1,8% rating şi 14% share.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 15-54 urban şi all urban
Perioada 28 – 31 mai 2012

Bucuresti, 01.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *