Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct si Un show pacatos, pe primele locuri in preferintele

telespectatorilor

Ieri, telespectatorii au rămas alături de Antena 1, începând ziua cu Observatorul de dimineaţă, program situat pe primul loc în clasamentul audienţelor la nivelul targetului 15-54 urban . Mai târziu, cei de acasă au fost invitaţi din nou în lumea concurenţilor “Mireasă pentru fiul meu”, unde au zăbovit până la ora 16.00, când Oana Frigescu le-a adus cele mai importante ştiri ale zilei. Atât ediţia de după-amiază a reality-showului “Mireasă pentru fiul meu”, cât şi “Observator 16” s-au impus ieri lider de piaţă la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban, dar şi la nivelul targetului all urban. După Observator, ziua a continuat alături de Simona Gherghe şi “Acces Direct”, următorul program oferit de Antena 1, clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban, dar şi de la nivelul targetului 15-54 urban. Seara, “Un show păcătos” a revenit cu cele mai picante şi savuroase subiecte, într-o ediţie de top, de primul loc în top. Emisiunea campionului nopţilor albe s-a impus lider de piaţă la nivelul targetului all urban, dar şi 15-54 urban.

Astfel, emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a fost lider de piaţă în slotul 14:00-16:00, cu un rating de 3,7 % şi o cotă de piaţă de 13,3 %, analizând preferinţele telespectatorilor din mediul urban. Pe locul doi, s-a clasat postul Antena 3 cu un rating de 3,1 % şi 11 % share. Emisiunea moderată de Mirela Boureanu Vaida s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului 15-54 urban cu 3 procente rating şi 13,2% share. În timpul ediţiei de ieri, concurenţii au discutat despre relaţiile din concurs, dar şi despre cele mai recente conflicte apărute în casa “Mireasă pentru fiul meu”.

Şi “Acces Direct” s-a situat ieri pe primul loc în clasamentul audienţelor, înregistrând la nivelul targetului all urban, un rating mediu de 6,2 procente şi o cotă de piaţă de 15,9 %, pe locul secund clasându-se Pro Tv, cu un rating mediu de 4,6 procente şi 11,7 % share. La nivelul targetului 15-54 urban, “Acces Direct” a înregistrat 4,7% rating şi 14,1% share, ocupând, astfel, prima poziţie în clasamentul audienţelor.

Alături de “Acces Direct”, cei de acasă s-au bucurat de imagini de senzaţie de la petrecerea Vioricăi din Clejani, organizată cu ocazia zilei de naştere şi au sărbătorit ziua de naştere a lui Constantin Enceanu, cântăreţul fiind întâmpinat în platoul emisiunii cu tort şi multe alte surprize. Tot ieri, au fost dezvăluite noi detalii legate de recentul scandal în care este implicată Carmen Şerban.

Dezbaterea incendiară cu privire la Carmen Şerban a continuat şi la “Un show păcătos”, emisiunea campionului nopţilor albe impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban. Astfel, “Un show păcătos” a înregistrat în intervalul orar 22:59-01:45, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 2,6 % şi o cotă de piaţă de 11,8 %, în vreme ce postul Kanal D a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 2,2 % şi o cotă de piaţă de 9,9 %.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcuta pe targeturile 15-54 U şi all urban
Perioada 15 februarie 2012

Bucuresti, 16.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.