free download 78 travel guides written by experts

Minio Studio și Jacobs au adus la SummerWell primul photoball din România și selfie 360˚

Participanții la cea de-a șasea ediție a festivalului care are loc anual pe Domeniul Știrbey de la Buftea au fost filmați, în premieră pentru România, de camere amplasate pe o minge supradimensionată.

Activarea a aparținut brandului Jacobs și a fost implementată de agenția Minio Studio, ca parte a platformei de comunicare “Vara ai mai mult timp alături de prieteni”. Totodată, activările au fost în linie cu poziționarea celui mai iubit brand de cafea din România, arătând încă o dată că Alintaroma are puterea de a aduce oamenii mai aproape.


PREMIERĂ ÎN ROMÂNIA

Brandul Jacobs a fost unul dintre cele mai vizibile de la Festivalul Summer Well, care s-a desfășurat în 13 și 14 august. Principala atracție pe care a oferit-o publicului a fost mingea supradimensionată care i-a filmat pe cei prezenți în fața scenei de la Buftea în timpul concertelor, dar și pe cei care s-au distrat în alte locuri din cadrul festivalului, reprezentând astfel o premieră în România. Mii de mâini au ținut în aer mingea Jacobs. Aceasta a avut integrate două camere de filmat și a adus pe Domeniul Știrbey atmosfera de la marile festivaluri ale lumii.


PAHARE PERSONALIZATE PENTRU FIECARE FAN AL CAFELEI

Activarea permanentă a avut loc la cele două standuri Jacobs. La primul dintre ele vizitatorii au putut face selfie 360˚, pe care le-au primit apoi sub forma unui pahar de cafea. Experiența a fost una aparte, sute de oameni au așteptat să își realizeze paharul cu fotografia lor 360.   După experiența fotografică a urmat cea gustativă la cel de-al doilea stand Jacobs, acolo unde doi barista au pregătit diverse sortimente de Jacobs pentru preferințele fiecăruia. Peste 5000 de oameni s-au delectat cu cafeaua Jacobs în cele două zile ale festivalului, timp în care barista Jacobs au făcut cafele la foc automat.


REZULTATE

În cele 2 zile de festival, au fost create 1200 de pahare cu fotografii 360, au fost oferite peste 2.000 de cafele.  Mai mult de 3.000 de persoane au interacționat cu Jacobs în zona sa de activare. Mai mult decât atât, Jacobs a adus multă veselie și bună-dispoziție. Filmul evenimentului poate fi vazut aici:

MINIO și JACOBS

Minio și Jacobs și-au început colaborarea anul acesta, când agenția a câștigat pitchul pentru campania integrată Hot&Cool.

„Ne-am dorit ca prezența Jacobs la Summer Well să stea sub semnul inovației și al momentelor de bucurie alaturi de cei dragi. Ne-am propus să aducem oamenii împreună in jurul unei cafele și să le surprindem bucuria și entuziasmul autentic. Această abordare, orientată către om (human-centric) definește atât brandul Jacobs care are puterea de a aduce oamenii impreuna prin Alintaroma, cât și viziunea Minio. Poate de aceea și colaborarea între noi a fost atât de bună,  brandul a fost integrat organic in experienta festivalului iar rezultatele ne-au depasit asteptarile. ” Vlad Ifrim (Brand Specialist, R&G)

Au lucrat la acest proiect:
Echipa Minio Studio
Ioana Mucenic, CEO
Paul Cotor – Head of Creatives
Andreea Bunga – Senior Account
Ana Achimescu – Head of Accounts
Marius Cioroaba – Senior Copywriter
Florin Dobre – Video Designer
Roxana Crihana – Trainee
Raluca Chivu – Trainee

Echipa Jacobs
Vlad Ifrim, Brand Specialist R&G
Andreea Budău, Category Manager
Ana Stan, Media Specialist

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *