Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Minimartiada Fructelor, un proiect Walmark by Lowe PR

§    Campania s-a derulat în intervalul 8-18 aprilie în 10 şcoli bucureştene

§    Peste 2 tone de fructe şi 1.200 de litri de suc natural au constituit manifestul Minimarţienilor pentru o viaţă mai sănătoasă

Lowe PR semnează una dintre cele mai ample campanii educaţionale ale primăverii: Minimarţiada Fructelor, al cărei principal obiectiv a fost de acela de a populariza importanţa unui stil de viaţă sănătos către elevii claselelor primare din şcolile bucureştene. „A fost pentru Lowe PR una dintre cele mai interesante activităţi de comunicare derulate în prima parte a anului. Am avut un public extrem de exigent, adevăraţi lideri de opinie în orice familie: copiii J. A fost o reală provocare să găsim metodele portivite pentru a le atrage atenţia, pentru a le stârni curiozitatea şi pentru a-i convinge că merităm încrederea lor”, spune Raluca Mihăilă, Events Manager Lowe PR.

Campania s-a întins pe o perioadă de două săptămâni, timp în care mesagerii Minimarţienilor au interacţionat cu peste 5.000 de copii şi au procesat peste 2 tone de fructe, împărţind 1.200 de litri de suc natural.

Dincolo de partea distractivă, adevărata misiune a campaniei a fost aceea de a purta un mesaj educativ către micuţii şcolari, furnizându-le modele comportamentale şi informaţii pentru ca ei să poată face cele mai bune alegeri în viaţă.

Astfel, campania a inclus şi o componentă solidă de responsabilitate socială, însă şi una de comunicare instituţională, şcolile implicate devenind parteneri şi mesageri ai Minimarţienilor în acest demers educativ.

„Trebuie să admitem că înaintea primei zile de campanie am avut emoţii mari cu privire la felul în care micuţii vor reacţiona la iniţiativa noastră; mai ales că am avut concurenţi puternici în sucurile acidulate pe care şi le puteau procura atât de uşor de la chioşcul şcolii. Şi totuşi, încă de la prima oră de campanie, rândurile din faţa
punctelor de vitaminizare deveniseră atât de lungi, încât mulţi dintre copii au stat şi peste program, numai să îşi primească păhărelul cu vitamine naturale”, adaugă Manuela Zidaru, Senior Corporate Executive Lowe PR.

„Walmark investeşte în sănătate şi implicit în viitor. Cum am putea să ne canalizăm mai bine eforturile în acest sens dacă nu targetând copiii? Minimarţiada fructelor este modul nostru de a milita pentru o lume mai bună şi pentru copii mai sănătoşi. Este foarte important însă, ca orice schimbare să fie asumată în mod conştient. Tocmai de aceea, am ales să mergem în mijlocul copiilor şi să experimentăm împreună această schimbare pe care le-o propunem. Receptivitatea şi curiozitatea micuţilor, însă şi suportul susţinut al cadrelor didactice, ne-au convins de potenţialul uriaş al programelor de acest fel. În cele ce urmează, plănuim să transformăm aceast tip de programe într-o tradiţie şi să le oferim o acoperire naţională.” adaugă Luiza Florea, Brand Manager Walmark.

Echipa implicată în realizarea proiectului este formată din Raluca Mihăilă – Events Manager, Manuela Zidaru – Senior Corporate Executive, Anca Scarlat şi Alina Pavel – PR Executives din partea Lowe PR şi Luiza Florea – Brand Manager Walmark România.

Colaborarea dintre Lowe PR şi producătorul ceh de suplimenţi alimentari Walmark a început în urmă cu 3 luni şi presupune acţiuni ample de comunicare pentru 14 branduri Walmark, printre care MemoPlus, GinkoPrim, Minimarţieni, Atrostrop, Pregnium sau Imunactiv.

Bucuresti, 18.04.2008 {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.