Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MINI USA lansează o nouă reclamă şi campanie specială pentru Superbowl

Bucureşti/Woodcliff Lake. Peste 100 de milioane de telespectatori din lumea întreagă sunt pregătiţi să urmărească Superbowl – finala campionatului profesionist de fotbal american – ce va avea loc la 7 februarie.

În pregătirea acestui eveniment, MINI USA şi-a prezentat spotul cu o durată de 30 de secunde, în care sunt prezente numeroase staruri şi care va fi difuzat în al treilea sfert al celei mai importante nopţi pentru publicitatea de televiziune.

Reclama, creată de Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP), cuprinde, printr-un mesaj foarte puternic, multe dintre simbolurile pe care marca le-a experimentat de-a lungul anilor – mergi dincolo de categorii, etichete şi stereotipuri. Campania “Defy Labels” îşi are originile în faptul că toţi şi toate au o etichetă, dar ceea ce contează este modul în care gestionezi aceste etichete. Ideea centrală este contestarea stereotipurilor şi prin aceasta campania inspiră oamenii să renunţe la etichetele puse de societate şi să se definească ei înşişi.

“Încă de la producţia primului Mini în 1959, automobilul a fost etichetat într-un fel sau altul. Este mic. Este simpatic”, a declarat Tom Noble, director de departament MINI Brand Communications. “Această campanie confirmă aceste etichetă într-o manieră autentică, dar, în acelaşi timp, arată oamenilor că MINI înseamnă mai mult decât atât. Cu lansarea noului Clubman, marca noastră creşte, produsele noastre sunt mai sofisticate şi este momentul să reiniţializăm discuţia.”

Brandul a lucrat cu o suită de sportivi şi celebrităţi pentru a ajuta la pornirea conversaţiei. Pentru a rămâne fidel campaniei, MINI a dorit să includă personalităţi care au o relaţie cu marca şi care pot vorbi într-o manieră autentică despre problema depăşirii etichetelor. Spotul include vedete precum Serena Williams (jucătoare de tenis), Abby Wambach (jucătoare de fotbal), T-Pain (rapper), Randy Johnson (jucător de baseball), Tony Hawk (skateboarder profesionist) şi Harvey Keitel (actor). Fiecare a filmat şi o serie de interviuri în care împărtăşeşte propria perspectivă asupra etichetelor – aceste interviuri sunt disponibile pe microsite-ul campaniei, la MINIUSA.com/defylabels.

“Acest concept puternic maximizează noua poziţionare sofisticată a mărcii, cu un mic ajutor din partea atitudinii MINI care a fost mereu prezentă”, a spus John Butler, director executiv de creaţie BSSP. “Se merge dincolo de o susţinere tipică din partea unei celebrităţi. Această creaţie este exclusiv despre a nu-i lăsa pe alţii să te definească sau, de fapt, despreea ce alegi tu să te motiveze. Este despre a nu da altora putere asupra ta.”

Pe lângă celebrităţile şi sportivii menţionaţi anterior, reclama “Defy Labels” va include şi clienţi MINI care nu sunt persoane publice, dar şi membrii ai echipei de curse MINI John Cooper Works, care au ales să fie altfel şi să spargă tiparele.

Campania va continua să ruleze la televiziune şi pe platformele de socializare pe parcursul următoarelor luni pentru a susţine lansarea noului MINI Clubman, care este acum disponibil la dealerii MINI de pe teritoriul SUA.   

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.