Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MINI şi The Woolmark Company anunţă un parteneriat pentru susţinerea tinerilor designeri de modă

MINI & Woolmark cooperation 2018

Bucureşti/München. MINI şi The Woolmark Company încep noul an prin anunţarea parteneriatului lor pentru 2018. Cele două mărci se remarcă prin competenţa în domeniul designului şi al inovaţiei, iar colaborarea lor are ca scop promovarea activităţii tinerilor designeri. Primele rezultate ale parteneriatului – o colecţie-capsulă care foloseşte lâna ca material principal, proiectată de o serie de designeri de modă în curs de afirmare – vor fi prezentate în luna iunie a acestui an la Pitti Uomo 94, una dintre cele mai importante târguri internaţionale de modă şi stil de viaţă rezervate bărbaţilor, la Florenţa.

Parteneriatul cu The Woolmark Company, unul dintre cei mai renumiţi susţinători ai designerilor de modă din întreaga lume, este următorul pas al implicării mărcii MINI în modă. Printre proiectele pe care MINI le-a prezentat în ultimii doi ani se numără colecţiile-capsulă MINI FLUID FASHION şi MINI FASHION – BEYOND NATIVE, care prezintă lucrările designerilor promiţători internaţionali. “MINI înseamnă design emblematic şi stil de viaţă urban. Asemenea The Woolmark Company, acordăm o atenţie deosebită calităţii şi curajului de a contesta convenţiile. Prin urmare, aşteptăm cu nerăbdare să ne unim forţele şi să colaborăm cu un nou grup de tineri designeri inovatori”, explică Esther Bahne, director MINI pentru Strategie de Brand şi Inovaţie în Afaceri.

MINI & Woolmark cooperation 2018

Atât MINI, cât şi The Woolmark Company au o istorie a contestării strcutrilor existente şi a transformărilor pline de curaj. Această înţelegere comună a nevoii de inovaţie stă la baza colaborării dintre cele două comapnii. Marca birtanică de automobile are, de altfel, o influenţă specială în lumea modei, numele său a fost inspiraţie pentru creatoarea Mary Quant în crearea rochiilor cu acelaşi nume – Mini, un pop icon al anilor 60 în Marea Britanie.

Astfel ne putem aştepta la proiecte interesante care se bazează pe competenţa în design a MINI şi pe experienţa de mulţi ani a The Woolmark Company în cercetarea şi dezvoltarea materialelor.

Pitti Uomo are loc la Florenţa de două ori pe an, cu începere din 1972. Promovează mărcile de modă tinere, viitoare şi uneori neconvenţionale. MINI colaborează cu Pitti Immagine, târg anual al industriei de modă din Italia, din ianuarie 2015. Această colaborare deschide o fereastră către pasiunea comună a partenerilor pentru inovaţie, atenţie la detalii şi calitate, precum şi către capacitatea lor de a anticipa noi tendinţe.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.