Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Millennium Bank vorbeste pe rand cu femeile si cu barbatii

prin sistemul AddMirror

Millennium Bank deruleaza in perioada 11 martie – 11 aprilie campania “Pachet Exclusiv Retail Banking”. Deoarece este necesara o targetare exacta pe sexe, Millennium Bank a cuprins in mediaplanul campaniei si sistemul de publicitate indoor AddMirror. Pe o piata in dezvoltare, asa cum este Romania, competitia pentru a obtine atentia si increderea clientului este foarte dura. De aceea, comunicarea trebuie sa fie eficienta in raport cu factorii: sex, varsta, venit, stil de viata si alti factori demografici si psihografici. AddMirror reuseste sa rezolve o parte din necunoscutele canalelor de comunicare: cu cine vorbesc, care este potentialul de comunicare si receptivitatea la nou, ce varsta are, cum pot vorbi separat cu barbatii si cu femeile?
Sistemul AddMirror se regaseste numai in locatii bucurestene premium ceea ce asigura un anumit profil al consumatorilor: venit peste medie, activi din punct de vedere social, tineri, sunt atenti la imaginea lor si a brandurilor cu care se asocieaza. Sistemul AddMirror este montat in toalete (pentru femei si barbati) asigurand astfel eficienta mesajului prin conceperea unor printuri adresate direct categoriei de public vizate. Locatiile inregistreaza un trafic zilnic in medie de 4500 de persoane ceea ce asigura de asemenea o larga vizibilitate a mesajelor.

Sectorul bancar din Romania este poate cel mai dinamic la ora actuala, aflandu-se intr-o continua expansiune si nevoie de a gasi noi modalitati de a comunica cu potentialii clienti. Batalia pentru castigarea de noi consumatori de produse si servicii bancare este apriga, in contextul in care in 2006 aproximativ jumatate din populatia Romaniei colabora cu o banca comerciala, in vreme ce  in statele europene 2% din persoanele fizice nu foloseau niciun produs bancar. Millennium Bank, jucator nou in spatiul bancar, este o institutie moderna, alegand sa fie indrazneata si sa apeleze la sistemul AddMirror pentru a-si promova produsele. Alte produse care au ales suportul AddMirror sunt: Lee Cooper, Elita Cafe, Travel Time, LaserMaxx Romania s.a.m.d.

  Bucuresti, 10.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.