Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Milka a înlocuit văcuța mov de pe ambalaj cu văcuțe adevărate

Milka este de părere că văcuțele îngrijite cu tandrețe dau lapte mai gustos. Un studiu realizat recent de firma iSense pentru brand-ul Milka, în România, ne arată că și românii sunt de acord: 78% dintre ei cred că văcuțele fericite dau mai mult lapte, în timp ce majoritatea consideră că felul în care sunt îngrijite văcuțele (94%) și mediul în care trăiesc (98%) influențează gustul laptelui.

Pentru a spune povestea din spatele ciocolatei Milka, brand-ul a făcut o schimbare îndrăzneață – populara văcuță mov a fost înlocuită temporar pe ambalaje cu adevăratele văcuțe Milka, vedete în devenire: Gerda, Marisa, Lola, Arianne și Moocha. Pentru că laptele lor este cel care face ciocolata Milka atât de cremoasă!

Chiar dacă este unul dintre cele mai mari și mai iubite brand-uri din lume, puțini consumatori știu că Milka folosește lapte de la ferme mici, de familie, din inima Munților Alpi. Fiecare fermă are aproximativ 60 de văcuțe, iar fermierii le știu pe toate pe nume și le îngrijesc cu tandrețe, pe fiecare în parte. Cei de la Milka cred că de cele mai multe ori, diferența stǎ în lucrurile mici, iar românii le dau dreptate – 75% consideră că laptele produs în ferme mici, de familie, este cel mai gustos.

În ultimii ani, rezultatele multor cercetări vorbesc despre aceeași tendințǎ globală – pe cumpărători îi interesează din ce în ce mai mult de unde provin alimentele pe care le consumă.

Adevaratele vacute Milka

„Am observat aceastǎ preocupare în creștere a consumatorilor și ne-am dorit sǎ îi invitǎm în universul Milka unde folosim 100% lapte alpin, dar unde sunt și mai multe motive care fac ca ciocolata noastrǎ să fie atât de cremoasǎ. De fapt, totul pornește de la atenția și tandrețea cu care sunt îngrijite vǎcuțele care dau lapte pentru Milka.
Astfel, am înlocuit-o pe faimoasa noastră văcuță mov de pe ambalaje cu adevǎratele văcuțe Milka și poveștile lor, în timp ce pe pagina noastră de Instagram le dăm ocazia tuturor să observe cum trăiesc văcuțele Milka în mediul lor,” a declarat Andra Mura, Brand Manager la Mondelez.

Vă invităm să le urmăriți pe noile noastre vedete pe pagina de Instagram @therealcowsofmilka_ro. Pregătiți-vă să aflați cele mai mici detalii din viețile lor și răspunsurile la întrebări importante: Pot văcuțele să aibă personalități diferite? Ştiu sǎ comunice între ele și cu alte animale? Chiar își recunosc numele atunci când sunt strigate?

Și, cel mai important, pregătiți-vă pentru voie bună și muuulte zâmbete!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *